Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2025 (Còn 28 ngày)
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Giao Nhận Scsc
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
• Handle inbound calls from all Personal Clients (NTB, ETB) regarding sales, service or transaction requests; fulfil clients’ needs within the same interaction as much as possible
• Educate and steer client for interactions with the bank via online, machine channels
• Maximise Service-To-Sales opportunities where appropriate, either selling directly for simple products or passing lead on to Personal NTB & ETB Sales or Outbound Centre
• Probe & identify financial needs on service calls and pitch relevant solutions in line with customer charter.
• Ensure all sales pitches are made without no mis-selling
• Do additional tasks related job requirements which assigned by Team Leader/Manager
Activities
1. Service (remote)
• Fulfil all service needs with maximum first call resolution
• Co-browse with the Client in order to assist in resolving issues
• Educate and conduct initial set up for digital banking, …
2. Deep sell/service to sales (remote)
• Suggest solutions Client might potentially need using analytics triggered next-best-conversation; involve Wealth Specialist if necessary
• If conversation requires follow up, inform ETB Sales or Outbound Centre/ Priority Banking Team for action
3. Sale of products to NTB (remote)
• Perform a needs analysis with Clients on receiving calls where appropriate
• Complete sale process on the spot where possible, and involve Specialists where necessary
• If required, hand off client to Personal Acquiring Team for follow up conversation
Risk Management
• No major breach of regulations and non-compliances of Group’s standard in the area of responsibility.
• Participate in and/or support the Bank's effort in combating money-laundering activities.
Must:
- Strong communication skills
- Good English speaking/listening skills
- Don’t lisp
- Calm person, well control emotion
- Work as shifts including night shift (3-4 night shifts/month)
- Ability to work under high pressure
- Adaptability to any changes
Prefer candidates with:
- Banking or customer service background
- Call Centre experience
- Selling skills
13th month salary
Aon Bao Viet Gold
18 days
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Giao Nhận Scsc
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu