Việc làm Cargo Customer Service Executive - AVIAREPS VIETNAM

Cargo Customer Service Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Aviareps Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
26/06/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Tầng 10, Tòa nhà Miss áo Dài, Số 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
1. Tầng 10, Tòa nhà Miss áo Dài, Số 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

· Assist with customer telephone and email enquiries in a timely, professional manner. Provide excellent customer service at all times, empathising with the customer and working diligently to resolve the issue

· Identify customer needs and provide alternative solutions to suits their requirements

· Ensure procedures followed as per Airline SOPs, and in accordance with IATA regulations.

· Proactively contribute to team meetings, sharing knowledge and intelligence pro-actively to other colleagues

· Liaise closely with GHA staff and provide clear instructions around flight planning and ensure that customers remain fully advised of booking details of their shipments.

· Keep flight plans up to date until departure to ensure maximum capacity utilized on flights.

· Track and trace shipments as required and ensure that any offloads are rebooked within the specified time frame.

· Ensure procedures followed as per Airline SOPs Your Ǫualifications and Experiences

Yêu cầu công việc:

Your Ǫualifications and Experiences

· Excellent Spoken and Written English

· Fluent Vietnamese

· Desired: Experience in a Customer Service and Call Centre Environment

· Desired: Experience in Air Cargo or Logistics, ideally within a Customer Service or operational capacity

· Proven ability to communicate effectively within a customer service setting, both in writing and verbally.

· Experience in managing conflicting and changing demands of a high-pressure working environment.

· Proficient user of MS Office (Word, Excel, Outlook)

What we Offer:

- Competitive Salary, based on experience

-Hours and Schedule details

-Company IT provided

-Pension or Insurance details

- Multi-Cultural working environment

Quyền lợi được hưởng:

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

Công Ty TNHH Aviareps Việt Nam
Công Ty TNHH Aviareps Việt Nam
Công Ty TNHH Aviareps Việt Nam
Lĩnh vực: Thẩm định/Giám định/Quản lý chất lượng
Địa chỉ: Tầng 10, Tòa nhà Miss Áo Dài, Số 21 Nguyễn Trung Ngạn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
JobsGO Banner

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code