Việc làm Warehouse Customer Service Staff (Japanese Logistics Company) - Công ty LD TNHH Nippon Express (Việt Nam)

Warehouse Customer Service Staff (Japanese Logistics Company)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Đồng Nai
Công ty LD TNHH Nippon Express (Việt Nam)
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
14/06/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Đồng Nai
Khu công nghiệp Amata, Phường Long Bình, Thành phố Biên Hòa, Tỉnh Đồng Nai
1. Khu công nghiệp Amata, Phường Long Bình, Thành phố Biên Hòa, Tỉnh Đồng Nai

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

** Warehouse activities:

- Contact with customer and receive information of cargo in/out daily

- Update information and report issue and trouble to customer

- Input data and report KPI to Customer

- Receive new request from Customer and send to related Department

** Cargo Management:

Doing for cargo Inbound/Outbound/Inventory as customer request:

- Receive docment from customer for cargo inbound/outbound

- Coordinate with Trucking to deliver cargo as schedule

- Hand over DO In/Out cargo to Operator

- Doing warehouse works for inbound/outbound as SOP

- Confirm to customer about cargo in/out by warehouse receipt

- Follow up plan of cargo inbound/outbound and inform operator doing

- Inform plan to trucking team and related section

** Report:

- Report cargo inbound/outbound with Customer

- Make and send irregular report related cargo In/Out shipment (if any)

- Control and Report inventory/cargo stock to Customer

** Payment charge

- Input Inbound/Outbound data into warehouse control sheet daily

- Report to Manager about complain of customers.

- Detail of job will be discussed in the interview.

Yêu cầu công việc:

- Candidate must possess Bachelor/ College Degree of International Business/ Foreign Trade/ Supply Chain Management/ Logistics/ Transportationor equivalent.
- 1-2 years experience in related field.

- Communication in English (written and oral)

- Ability to work under pressure, high responsibility.

- Computer Skill, Time Management Skills,Experience using SAP software is an advantage

- Working place: Dong Nai (Bien Hoa)

** Working shift:

+06:00 - 15:10 (Shift 1)
+ 13:00 - 22:10 (Shift 2)

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code