Tải app JobsGO

Receptionist Responsibilities (Office Building)

  • Hết hạn trong 3 ngày nữa
  • Mức lương 8 - 10 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    13/05/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ |76A Lê Lai, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    • Receiving visitors, customers and tenants at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately
    • Answering screening and forwarding incoming phone calls
    • Receiving and sorting daily mail
    • Ensure reception area with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and ...)
    • Ensure lobby, lift lobby and public area at the Ground floor are tidy and well presentable.
    • Provide basic and accurate information in-person and via phone/email
    • Receive, sort and distribute daily mail/deliveries
    • Maintain office building security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges)
    • Receive customer request and pass to related or in charge departments immediately.
    • Make report and record all tenants request, building incidents...
    • Make report of building utilities.
    • Order front office supplies, utilities, flowers and keep inventory of stock
    • Update calendars and schedule meetings (if any)
    • Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing (if any)
    • To carry out other jobs are assigned by Building Director.

    Yêu cầu công việc

    • Proven work experience as a Receptionist or Front Office Representative or similar role is plus
    • Proficiency in Microsoft Office
    • Hands-on experience with office equipment (e.g. fax machines and printers)
    • Professional attitude and appearance
    • Solid written and verbal communication skills
    • Good English communication or additional certification in English is a plus.
    • Ability to be resourceful and proactive when issues arise
    • Excellent organizational skills
    • Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks
    • Customer service attitude
    • Required at list College degree

    Quyền lợi được hưởng

    - Fully participate in health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to State regulations
    - 13th month salary and bonus policy based on the company's business performance;
    - Opportunities for career development and advancement;
    - Annual leave according to state regulations;
    - Dynamic working environment;
    - Benefits from the company and union on holidays, New Year, Birthdays, Appreciation,...;
    - Annual health check-up;
    - Annual year-end party;
    - Travel abroad every 2 years
    CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN A&B
    Chào đón bạn đến với

    CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN A&B

    Kinh doanh

    76A Lê Lai, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Tên quốc tế A&B DEVELOPMENT CORPORATION
    Tên viết tắt A&B DEVELOPMENT CORP.
    Mã số thuế 0303986818
    Địa chỉ 76A Lê Lai, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume