Tải app JobsGO

Receptionist Cum Admin

  • Hết hạn trong 6 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    05/04/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 285 Cách Mạng Tháng Tám, phường 12, quận 10, TP. Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 10

    Mô tả công việc

    Let's have a look at the job in general
    As a Receptionist cum Admin, you will be the first person who contacts employees & customers when they enter the ASUS office. Your primary responsibility is to welcome people, give them instructions around the office, and manage supplies in the office & other admin tasks. You will report directly to the Office Manager & support the Country Director.
    What are you expected to do?
    Meeting room arrangement: Arrange and monitor the meeting room schedule; prepare all related meeting processes from booking; set up the room with all necessary stationery; make sure all equipment is working well; and then inform associated participants.
    Welcoming guests, directing visitors, providing accurate basic information, answering phone calls.
    Be responsible for payment: manage & apply expat's apartment payments and payments to office suppliers monthly.
    Assist with expats leasing apartments and handling rental contracts and supplier contracts.
    Receive/send mail and documentaries via post, shipment, or forwarders (Viettel post; DHL), and manage Viettel Post & DHL monthly payments.
    Stationery management: Monitor, control, and order stationery monthly according to the department's requirement & fill documents & other office supplies accurately
    Manage Notebook storage: Manage and prepare equipment and a laptop for the newcomer, collect the handover form, and update the OA follow list.
    Greeting flowers: Receive & book flowers as an approval package, record and follow the debt to apply for monthly payment. Preparation for newcomer/termination: Set new or Remove fingerprint; Employee name card; Parking Card (Register/Change information/Cancel)
    Monitor & control pantry: order water; monitor tea lady to ensure working areas are tidy and clean.
    Transportation management: list of taxi cards and taxi fees.

    Yêu cầu công việc

    We are thrilled if you own the following qualities.
    1-2 years working experience in administration (in a foreign company size 100+ is a big plus);
    Willing to go outside to assist with clerical duties such as submitting/notarizing documents, getting VAT invoices, etc.
    Honest and Hardworking.
    Proactive and teamwork spirit.
    Good interpersonal & communication skills.
    Good organizational and multi-tasking abilities.
    Good at MS Office.
    English Communication Level

    Quyền lợi được hưởng

    We're happy to offer our employees the following benefits
    Great performance makes great income! To the team of ASUS, you will get:
    Competitive income: base salary + 13th-month salary
    MNC environment with dynamic co-workers
    Annual health check
    Gifts on special occasions
    Công Ty TNHH Công Nghệ Asus (Việt Nam)
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty TNHH Công Nghệ Asus (Việt Nam)

    Điện/Điện tử/Điện lạnh

    285 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Mã số thuế: 0304965680
    Người ĐDPL: Lee, Tsei Tai
    Ngày hoạt động: 03/05/2007
    Giấy phép kinh doanh: 0304965680
    Lĩnh vực: Sửa chữa máy móc, thiết bị [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume