Việc làm Office Manager - Công Ty TNHH Visual Ennode

Office Manager

  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Địa điểm: Hồ Chí Minh
  • Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
  • Bằng cấp: Đại Học trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 01/01/2026 (Còn 22 ngày)

Công Ty TNHH Visual Ennode
Xem thông tin công ty
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 6 (08:00 - 17:00, Sáng Thứ Bảy (Cách tuần) từ 8:00 - 12:00)
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
37 Hoàng Văn Thụ, Phường 15, Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
(Trước sáp nhập: Phú Nhuận, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Cầu Kiệu, Hồ Chí Minh)
1. 37 Hoàng Văn Thụ, phường 15, Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
(Trước sáp nhập: Phú Nhuận, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Cầu Kiệu, Hồ Chí Minh)

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH MTV Thiết Kế Kiến Trúc Và Xây Dựng Hycons

Nhân Viên Văn Phòng - Tại Quận 7

Công Ty TNHH MTV Thiết Kế Kiến Trúc Và Xây Dựng Hycons

Hồ Chí Minh 6 - 8 triệu VNĐ
Công ty TNHH Đào Tạo và Dạy Nghề Hoàng Gia

Nhân Viên Văn Phòng- Thành Thạo Vi Tính (Nữ)

Công ty TNHH Đào Tạo và Dạy Nghề Hoàng Gia

Hồ Chí Minh 9 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Trợ Lý Văn Phòng - Tiếng Nhật - Nhà Bè HCM

Công Ty Cổ Phần Kết Nối Nhân Lực Worklink Việt Nam

Hồ Chí Minh Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Nhân Viên Công Bố Hồ Sơ Thực Phẩm Tiếng Trung Tại Quận 7

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 15 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Quản Lý Giáo Dục Và Đầu Tư E M G

Chuyên Viên Khảo Thí

Công Ty Cổ Phần Quản Lý Giáo Dục Và Đầu Tư E M G

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Kengta Technologies

Sale Admin Cum Sale Support

Công Ty TNHH Kengta Technologies

Hồ Chí Minh 8 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Xoài Việt Nam (Papaya Insurtech)

Chuyên Viên Xử Lý Báo Cáo

Công Ty TNHH Xoài Việt Nam (Papaya Insurtech)

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH 8A Education

Chuyên Viên Thời Khóa Biểu - Scheduling Officer

Công Ty TNHH 8A Education

Hồ Chí Minh Đến 10 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Revosync Việt Nam

Admin Office (Preferably With Accounting Support)

Công Ty TNHH Revosync Việt Nam

Hồ Chí Minh 12 - 18 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Sales Assistant (26990) [Bình Thạnh , HCM]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 15 - 20 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Văn Phòng - Toshiba (Tân Bình) [H4][Bsv]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Bệnh Viện Gia An 115

Thư Ký Ban Giám Đốc (Có Kinh Nghiệm Lĩnh Vực Y Tế)

Bệnh Viện Gia An 115

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Human Resources & Organizational Culture:

  • Records & Contracts: Primarily responsible for drafting, managing, and maintaining employment contracts and personnel records in compliance with Vietnamese Labor Law.
  • Benefits Administration: Manage payroll, employee benefits, and Social Insurance administration.
  • Recruitment & Development: Manage the entire recruitment process (sourcing, posting, CV screening, scheduling interviews) and oversee the employee performance evaluation system.
  • Internal Governance & Direction: Establish, implement, and monitor adherence to internal regulations and work discipline, ensuring all activities align with the vision and goals set by the Board of Directors (BOD).

Administration & Office Operations:

  • Logistics Management: Coordinate and manage daily office operations, including procuring supplies/ stationery, managing company assets, and ensuring all facilities and equipment are consistently maintained.
  • Legal Compliance & Procedures: Serve as the primary liaison with legal consulting firms to ensure compliance, and oversee the processing of administrative procedures and permits related to government agencies (Labor Department, etc.).
  • Documentation & Archiving: Draft, issue, and archive official company-level administrative documents, announcements, and decisions.
  • Event Support: Assist in organizing internal activities or supporting Marketing/Event-related tasks.

Yêu cầu công việc:

  • Experience: Minimum 3 years of proven experience in a similar multi-functional role such as Office Manager, Admin Manager, or a comprehensive Admin-HR-Internal Accounting capacity.
  • Knowledge: Deep understanding and practical experience in Vietnamese Labor Law, Social Insurance (BHXH), Tax regulations, and cost/budget management principles.
  • Language: Fluent English (Business-level communication), with the ability to work and communicate directly with foreign superiors and partners.
  • Skills: Proficiency in office management tools (Excel, Word, Google Workspace, Notion).
  • Attributes: High responsibility, meticulous attention to detail, strong organizational and problem-solving skills, and the capacity to multitask effectively in a fast-paced environment.
  • Preference: Male candidates with experience working in a Startup/ Small-scale company environment, where proactive ownership across multiple domains is essential.
Kỹ năng:
Quản Lý Hợp Đồng Lao Động , Quan Hệ Lao Động , Quản Lý Hồ Sơ Nhân Viên

Quyền lợi được hưởng:

  • Competitive and negotiable salary commensurate with proven capability and impact.
  • A creative, professional working environment that empowers proactivity and allows staff to build and improve operational procedures.
  • Comprehensive bonus scheme (Performance, 13th-month salary), free snack and full statutory welfare benefits.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code