Công Ty TNHH Sheico Việt Nam
Công Ty TNHH Thương Mại Trang Trí Nội Thất Thành Vinh
VPĐD Carmel Clothing Limited tại TP.HCM
Being in charge: Negotiate with Supplier about price, PO, contract (economic contracts, office construction contract, principle contract), PR, VAT Invoice, warranty, payment arrangement, store records online and hardcopy, etc
Find goods/ products for project, check stock
Make custom declaration for import/export
Follow delivery schedule & support other team (if any)
Co-working with other departments to collect & check the sufficiency & legality of all invoices & project documents in order to follow government regulations. Checking & comparing input-output VAT Invoices and make income/Compare sheet. Filling all documents as government & company regulations.
Have knowledge about office interior construction, product, material
Preparing & submitting all reports related to daily jobs as manager’s requirements.
Gender: Male
Good communication in English
2 – 5 years of experience. Experienced in Tax & Construction company will be preferred.
Good soft skills, especially communication skill, negotiation skill, time-management skill.
Office Informatics such as MS Office, powerpoint, ...
Major in Finance, accounting, economics is priority.
Basic salary: 12,000,000 – 18,000,000 VND (negotiable basing on candidate’s ability)
12 ngày nghỉ lễ có lương/năm, cộng thêm 5 ngày đặc biệt cho 1 năm kinh nghiệm
Du lịch công ty
Tất cả các quy định đều tuân theo luật của chính phủ
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Sheico Việt Nam
Công Ty TNHH Thương Mại Trang Trí Nội Thất Thành Vinh
VPĐD Carmel Clothing Limited tại TP.HCM