Tải app JobsGO

Invoicing Specialist ( Nhân Viên Chứng Từ Xnk - Thời Vụ 6 Tháng)

  • Hết hạn trong 1 ngày nữa
  • Mức lương 11 - 13 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Part-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    29/03/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ |Lầu 1, Tòa nhà SASCO, số 45, đường Trường Sơn, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp. Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận Tân Bình

    Mô tả công việc

    Provide invoice control services & administrative support to the operations and consolidating various statistics on a regular basis. Assist Invoice Supervisor, Logistics Manager and Operation Manager in some Warehouse & Administration Services.
    KEY RESPONSIBILITIES:
    - Do re-invoice to meet requirements from customs.
    + Check the accurate data on invoices.
    + Complete full set of customs documents such as commercial invoice, invoice detail list, packing list, contract, purchase order.
    + Follow up vessel/ flight schedule.
    + Receive bill of lading, airway bill
    - Assist Invoice team leader and logistics manager in discrepancies reporting monthly (storage charge report)
    - Follow up documents of shipment after sending to partners.
    - Keep filing all documents after shipment being clearance.
    - Booking shipment to MCS after shipment being clearance.
    - To comply with company regulations & procedures and Operators regulations.
    - To be professional in communication with internal and external customers.
    - Perform any other ad hoc duties as requested.
    KEY RELATIONSHIPS (Internal and External):
    * Internal: Warehouse, Logistics teams, Category Management, Retails, and other departments
    * External: Operators, service agency

    Yêu cầu công việc

    - Educational Requirements : Bachelor's degree in Logistics Management or Accounting preferred
    - Work Experience : 02 - 03 years of experience in retail, trading industry
    - Critical knowledge & skills including tools, software applications, language, etc.
    + Must have high degree of integrity and confidentiality with a keen sense of business/financial acumen.
    + Accuracy and attention to detail, strong organizational skills
    + Able to work under stringent deadlines and high pressure and be able to prioritize a heavy workload with multiple deadlines.
    + Must have strong interpersonal skills and be able to work well with personnel at various levels.
    + Must have strong communication skills, both oral and written and be comfortable in making presentations.
    + Function as a resourceful and proactive team member.

    Quyền lợi được hưởng

    Thời gian làm việc: 5 ngày/ 1 tuần
    Công Ty TNHH DFS Việt Nam
    Chào đón bạn đến với

    Công Ty TNHH DFS Việt Nam

    Kinh doanh

    17-19-21 Lý Tự Trong Quận 1 TPHCM

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume