Việc làm [Hai Phong] Supervisor, Customer Service and Support (8-Month Contract) - APL Logistics Vietnam Company Limited

[Hai Phong] Supervisor, Customer Service and Support (8-Month Contract)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 10/11/2025
  • place Địa điểm: Hải Phòng
APL Logistics Vietnam Company Limited
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
10/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Triển khai ERP , Triển khai CRM , Triển khai SAP
Địa điểm làm việc:
Hải Phòng
<P>Tòa Nhà Thành Đạt 1, Số 3 Đường Lê Thánh Tông, Đông Hải 1, Ngô Quyền, , </P> , Hải Phòng
1. <p>Tòa Nhà Thành Đạt 1, Số 3 Đường Lê Thánh Tông, Đông Hải 1, Ngô Quyền, Hải Phòng, Việt Nam</p>

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

[RV3] - Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp - RB - MSB - 1O273

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Kiotviet

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng Hỗ Trợ Trực Tiếp

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Kiotviet

Nghệ An,... 10 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tư Vấn Và Dịch Vụ Home Casta

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Tư Vấn Và Dịch Vụ Home Casta

Hải Phòng 6 - 6 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Kvil Việt Nam

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Kvil Việt Nam

Hải Phòng 7 - 9 triệu VNĐ
Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Chuyên Viên Chính Quan Hệ Khách Hàng Ưu Tiên (SRM) - RB - MSB - 1O270

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
Công Ty TNHH Tập Đoàn Quốc Tế Hồng Việt

Hướng Dẫn Kỹ Thuật Nghiệp Vụ

Công Ty TNHH Tập Đoàn Quốc Tế Hồng Việt

Hải Phòng Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Nhân Viên Hỗ Trợ Thanh Toán Tại Địa Bàn Khu Vực Miền Bắc - SRS

Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Tuyên Quang,... 15 - 30 triệu VNĐ
Chi Nhánh Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Seal Properties

Nhân Viên Tư Vấn Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Chi Nhánh Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Seal Properties

Hải Phòng Đến 50 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Cộng Tác Viên Thẻ Tín Dụng Online Toàn Quốc

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Hà Nội,... 18 - 70 triệu VNĐ
Công ty Tài Chính TNHH MTV Home Credit Việt Nam

Nhân Viên Tư Vấn Trả Góp - Hà Nội, Nghệ An, Thanh Hóa, Hải Phòng, Bắc Ninh, Ninh Bình

Công ty Tài Chính TNHH MTV Home Credit Việt Nam

Hà Nội,... 8 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu Neko Vina

Nhân Viên Tư Vấn Nữ Không YC Kinh Nghiệm Tại Hải Dương

Công Ty TNHH Xuất Nhập Khẩu Neko Vina

Hải Dương,... Từ 9 triệu VNĐ
Công ty TNHH Manpower Việt Nam - Hồ Chí Minh

Nhân Viên Quản Lý Hồ Sơ (9 Tháng)

Công ty TNHH Manpower Việt Nam - Hồ Chí Minh

Hải Phòng Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Operational Excellence

• Active participate in implementation or Business Review with Existing or New customers to deliver Operational Excellence assurance and drive business growth/success.

• Continuously identify service gaps, make recommendations, and implement solutions to enhance customer satisfaction.

• Actively engage of local vendors/suppliers/stakeholders to seek solutions or value add to Customers. Including BCP in times of crisis.

• Develop and drive Vendor Logistics Program with the aim to grow local Revenue.


Process Compliance and Improvement

• Conduct periodic meetings with the team to ensure compliance with customers’ standards and requirements, daily process integrity and compliance from booking to Document issuance to PO creation.

• Execute established processes and audit measures.

• Periodic review of productivity, workforce, competitor benchmarking, and relevant KPIs.

• Actively engage with internal stakeholders (Finance, Service Quality, Operations, IT etc.) on process improvements/innovation.


People Management

• Review and suggest team organization structure, roles and responsibilities and performance targets for the team.

• Establish a culture of service excellence, flexibility and cost consciousness.

• Manage peak/off-peak resource allocation and drive inter – team / department workflow efficiency.


Yêu cầu công việc:

• University Degree or equivalent.

• With a minimum 6 years working experience in the logistics industry and proven track record in Customer Service/Operations.

• In depth knowledge and experience of local Carrier, Forwarder, CFS and Documentation procedures and International Supply Chain flows.

• Track record in managing large accounts (complex business rules) and engaging MNC stakeholders.

• Highly data-driven and process-minded leader.

• Able to leverage technology or mobilize suitable stakeholders to implement solutions.

• Cross functional experience is highly preferred.

• International work experience is advantageous.


Quyền lợi được hưởng:

Lunch allowance, 13th month salary, bonus, lucky money, etc.
Extra insurance for yourselft & direct dependents
17 days of annual leave + 1 Personal Holiday
Varied kinds of training, from functional technical - soft skills; Career Opportunities


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code