9 - 15 triệu VNĐ
Đến 12 triệu VNĐ
10 - 13 triệu VNĐ
Thỏa thuận
10 - 13 triệu VNĐ
Thỏa thuận
Từ 9 triệu VNĐ
Loại hình
Full-time
Vị trí/chức vụ
Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
14/01/2025
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM
- Defect list, maintained outlet equipment, and connected with Engineering team to fix the area.
- The defect list is updated weekly with F&B and monthly with Engineering.
- In charge of inventory operation equipment (table, chair, lazy, stage, sofa).
- Plan for the event with 150+ pax.
- Plan for multiple events and multiple function rooms on the same day.
- Do BEO meetings with BQM or if BQM is not in shift and notify any special function or organizer.
- Support to advise S&M then create a layout available with kind of events.
- Take responsibility in charge of function, layout set up and handle with organizer.
- Arrangement and give assignments for all CLs and permanent staff service for function.
- Solve the problem if happens in the function.
- Ensure all store and banquet offices are clean and clear.
- Check out all banquet locations after the function to ensure it clean and clear.
- Inventory all kinds of equipment and report monthly.
- Go meeting with all the outlets and organizers if BQM is not on shift.
- Ensure all environments of banquet good smell and higher fire protection.
- Diploma in Hotel Management or related field.
- 1-2 years of working experience in the same position at Hotels.
- Quite good communication in English.
- Hardworking, eager to learn and proactive in work.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!