Tải app JobsGO

Front Desk Receptionist (Office Building)

  • Hết hạn trong 20 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    05/09/2024

    JobsGo

    Số lượng tuyển

    Không giới hạn

    JobsGo

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Không
    JobsGo

    Yêu cầu độ tuổi

    Không

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    Khu Công Nghệ Cao, Tân Phú, Quận 9, Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    SCOPE OF WORK:

    Customer Service Officer will be overall responsible for the day to day operations of the counter area as well as front office area Customer Service Officer is the connection between residents and property managers;

    Daily tasks:

    • Receive and timely transfer external phone calls to the individual or department involved;
    • Provide basic project information if required;
    • Receive and deliver mail magazines packages to residents or resident's mailbox;
    • Receive all complaints/ requests from residents and forward to relevant department or report directly to line manager;
    • Keep tracking of the cases until it is resolved;
    • Coordinate with other departments such as accounting, engineering, hygiene and security;
    • Track and update residential information;
    • Maintain clean and tidy workplace;
    • Assist residents to call taxi express delivery service;
    • Control guests in and out of the building Issue security card contractor card, note information in daily work tracking book and report;
    • Assist residents/ tenants with temporary residence registration with local authorities if required;
    • Support residents/ tenants to register water usage norms;
    • Verify and confirm the property movement registration in out from residents/ tenants;
    • Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire explosion;
    • Follow residents’ repair request;
    • Do the cashier’s tasks if required;

    Report:

    • Daily checklist for front office;
    • Daily task notes;

    Other tasks:

    • Perform all other duties assigned by line manager;
    • Coordinate with other departments in daily activities and events, etc;

    Yêu cầu công việc

    • Minimum 1 year of experience in the fields of archiving, administration, or reception.
    • Proficient in office computer skills (Word, Excel, PowerPoint).
    • English is a must (Advanced in communication),Japanese proficiency is advantageous
    • An attractive and vibrant appearance, demonstrating professionalism
    • Efficiently handling information while using the phone.
    • Honest, careful, meticulous, hardworking, and working with a high sense of responsibility.
    • Completed college and university degrees in fields related to administration, human resources, and hospitality management.

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Đồng phục
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Đào tạo
    - Phụ cấp thâm niên
    - Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume