Việc làm Customer Service Executive / Service Planner (7M Contract) - Rentokil Initial (Viet Nam) Limited Company

Customer Service Executive / Service Planner (7M Contract)

  • salary Mức lương: 10 - 12 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 28/10/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
Rentokil Initial (Viet Nam) Limited Company
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
27/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Kỹ Thuật Camera An Ninh , Kỹ Thuật Thang Máy , Đọc Bản Vẽ P&ID
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
<P>138 Phố Trần Bình, Mỹ Đình 2, Từ Liêm, , </P> , Hà Nội
1. <p>138 Phố Trần Bình, Mỹ Đình 2, Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam</p>

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Thu Nhận Hồ Sơ Hà Nội - Làm Việc Tại Cầu Giấy - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm [H1]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 12 - 15 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp - RB - MSB - 1O273

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
VP Bank

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Ưu Tiên (Rm Diamond) - Thu Nhập Từ 20Tr - 35Tr - Chi Nhánh Phùng Hưng (Hà Nội)

VP Bank

Hà Nội Đến 30 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Thu Nhận Hồ Sơ - Hà Nội - Thu Nhập Từ 12 Triệu - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm [H1]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội Từ 12 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Thu Nhận Hồ Sơ Hà Nội - Không Yêu Cầu Tiếng Anh - Chấp Nhận Sinh Viên Chờ Bằng [H1]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 12 - 15 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Thu Nhận Hồ Sơ Hà Nội - Không Yêu Cầu Tiếng Anh - Sẽ Được Đào Tạo Bài Bản [H1]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 12 - 15 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Thu Nhận Hồ Sơ Hà Nội - Được Đào Tạo Bài Bản

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 12 - 15 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Thu Nhận Hồ Sơ Hà Nội - Thu Nhập Từ 12 Triệu - Không Yêu Cầu Tiếng Anh [H1]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Phát Triển Giáo Dục Và Cung Ứng Nhân Lực Việt Nam

Dịch Vụ Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Phát Triển Giáo Dục Và Cung Ứng Nhân Lực Việt Nam

Hà Nội 10 - 15 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

[H1] Nhân Viên Thu Nhận Hồ Sơ Hà Nội - Làm Việc Tại Cầu Giấy - Thu Nhập Trung Bình Từ 12 Triệu

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội Từ 12 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Handle Customer Service Activities:


- Planning and contacting customer for daily service schedule:

- Managing service plan and documentation support

- Checking planning activities weekly to ensure the manpower, time effectiveness, travelling including minimum overtime before service schedule is confirmed.

- Sending visit notifications to customers on a monthly basic and when required.

- Registering service team information with site management unit before visits.

- Calling and confirming with customers for routine visits at least 12 hours before actual visits

- Discussing frequently with Supervisor/ Technicians of new schedule/ schedule changed versus initial arrangement as per Sale Dept/customer’s request.

- Field attachment with service technician to deep dive customers understanding as well as travelling….

- Ensuring SOS completion comparing with service schedule and on time.

- Tracking all Visit Note/ Visit Rejection and escalate service issues to related function and follow up.

- Printing and passing service dockets completed in monthly basis to Finance (Collection team) team in timely basis as required.

- Reporting and highlighting to management team any unreasonable issues related to service schedule and actual service perform.


2. Other requested tasks:


- Handling seasonal projects, which is launched internally and effecting to Operations department.

- Building up and developing the company’s culture with professional image.

- Other related tasks are required


Yêu cầu công việc:

- Graduated from College/University with major in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.

- Have at least 02-year experience in the field of sales administrator and/or customer service.

- Good working behavior

- Able to work independently and hard working in a multitask function

- Able to solve problems well

- Have responsibility and ability of management on small team

- Skill of communication in English

- Having knowledge on accounting is preferable

- Good health & willing to visit outside


Quyền lợi được hưởng:

- Attractive Sales Incentive/Bonus (monthly, quarterly, yearly) - 13th month salary, Tet/holidays/birthday/ length of service rewards...
- 24/7 accident insurance, annual health check, full compulsory insurance...
- Global working environment - Career path development


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code