Customer Service Executive | Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 26/08/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
Amann (Vietnam) Co., Ltd.
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
26/07/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Chăm Sóc Khách Hàng
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
1st Floor, Hateco building, Yen So ward, Ha Noi
1. 1st Floor, Hateco building, Yen So ward, Ha Noi
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

I. Objective of the function:

• Responsible for handling customer orders and requests for customers in the North

• Support CS/Sales Team to deliver the highest possible standard of services to achieve agreed delivery target

• Report directly to Customer Service Manager

II. Main responsibilities:

• Proceed color development (CDE creation) & customer’s orders in Amann system

• Respond and ensure customer enquiries and requests are addressed timely

• Coordinate with sales team, other internal teams and suppliers to ensure the product quality and services are met with customers’ requirements

• Handle customer complaints (including create the complaint into QDA system) according to Amann procedures and service standard

• Proactively communicate with customers to update about orders and development status

• Proactively share among the teams Sales, Planning, Operations about customer requirements to maintain customer service level

• Proactively share among the team about new initiatives, new developments and products requirement, issues for improve team performance

• Assist and back up other team members and provide supports and report to Manager

• Conduct CS performance reports, customer service level reports and customer surveys as per assignments

• Perform other duties as assigned

Yêu cầu công việc:

• University graduated.

• Good at English

• Proficient in Microsoft Office

• Experienced with SAP systems is advantageous

• Experienced in CS field within related industries preferred

• Ability to work independently and take initiative

• Ability to analyze, identify and solve the problem quickly and effectively

• Good telephone communication skills

• Be careful, honest, organized and positive thinking

Quyền lợi được hưởng:

Performance bonus, other benefits according to Company policy
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Annual leave 12 days/ year

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code