Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.
Ngân Hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng VPBank
Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ Sun Life Việt Nam
Mazda Láng Hạ - Công ty TNHH Thương mại và dịch vụ ô tô Viva Mazda
Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á
Công Ty Cổ Phần Hội Chợ Và Xúc Tiến Thương Mại
Bellsystem24 VietNam
Công Ty Sunlife Việt Nam - Kênh De La Sól
Công Ty Cổ Phần Giải Pháp Kinh Doanh Corex
I. Objective of the function:
• Responsible for handling customer orders and requests for customers in the North
• Support CS/Sales Team to deliver the highest possible standard of services to achieve agreed delivery target
• Report directly to Customer Service Manager
II. Main responsibilities:
• Proceed color development (CDE creation) & customer’s orders in Amann system
• Respond and ensure customer enquiries and requests are addressed timely
• Coordinate with sales team, other internal teams and suppliers to ensure the product quality and services are met with customers’ requirements
• Handle customer complaints (including create the complaint into QDA system) according to Amann procedures and service standard
• Proactively communicate with customers to update about orders and development status
• Proactively share among the teams Sales, Planning, Operations about customer requirements to maintain customer service level
• Proactively share among the team about new initiatives, new developments and products requirement, issues for improve team performance
• Assist and back up other team members and provide supports and report to Manager
• Conduct CS performance reports, customer service level reports and customer surveys as per assignments
• Perform other duties as assigned
• University graduated.
• Good at English
• Proficient in Microsoft Office
• Experienced with SAP systems is advantageous
• Experienced in CS field within related industries preferred
• Ability to work independently and take initiative
• Ability to analyze, identify and solve the problem quickly and effectively
• Good telephone communication skills
• Be careful, honest, organized and positive thinking
Performance bonus, other benefits according to Company policy
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Annual leave 12 days/ year
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty Cổ Phần Hội Chợ Và Xúc Tiến Thương Mại
Bellsystem24 VietNam
Công Ty Sunlife Việt Nam - Kênh De La Sól
Công Ty Cổ Phần Giải Pháp Kinh Doanh Corex
Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.
Ngân Hàng TMCP Việt Nam Thịnh Vượng VPBank
Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ Sun Life Việt Nam
Mazda Láng Hạ - Công ty TNHH Thương mại và dịch vụ ô tô Viva Mazda
Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á