Việc làm Customer Service Executive (1 Year Contract) - Marico

Customer Service Executive (1 Year Contract)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 30/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Marico South East Asia Corporation
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
30/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>, Hồ Chí Minh
1. <p>Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng Tại Quận 7

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Majestic Realty

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng Quận Phú Nhuận

Công Ty TNHH Đầu Tư Majestic Realty

Hồ Chí Minh Từ 6 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng Cơ Hội Thăng Tiến - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Nhân Viên Pool Service Attendant Trên Du Thuyền Quốc Tế 5 Sao , Hải Trình Các Nước Châu Âu Châu Á

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Hồ Chí Minh 16 - 60 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng – Giao Tiếp Tiếng Trung (Hsk 4+) Bình Tân [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

• Receive orders based on customer information, then enter the SAP system, verify the order details, and send them back to the distributor for confirmation

• Communicate with Distributor/Sales/ Trade team related to goods, out of stock status and inform the distributor about the expected stock availability timeline.

• Discuss with the customer about their current debt situation (AR Balance)

• Tracking CO allocation by distributor

• Tracking SO pending to inform to distributor

• Answering information about products and service questions

• Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution

• Receive and process return orders

• Reporting by distributor and send out

• Receive orders based on Portal or mail, enter the Portal system to check price, compare order on SAP system, verify the order details, and submit on Portal system for confirmation

• Based on the activities program from DP, adjust the format for MT orders

• Notify about orders exceeding credit limits, request approval for orders exceeding credit limits, and process the orders again

• Contact the MT customer to have schedule delivery date.

• Coordinate with Sales to resolve all issues related to goods during transportation

• Receive and process return orders

• Reporting by distributor and send out

• Work closely with the DP team to inform about out-of-stock items and the next order schedule of the supermarket so they can prepare the goods.

• Work carefully with the Log team to ensure all processed orders are completed for the day, monitor the shipping process, and inform the customers.

• Work carefully with the AR to monitor the funds that have been transferred to the company's account.

• Ensure the order is booked at the required time.


Yêu cầu công việc:

• Receive and verify orders via SAP/Portal; confirm with distributors.

• Communicate stock status and availability timelines.

• Coordinate with Sales, Trade, and Logistics teams on delivery and goods issues.

• Monitor AR balances and credit limits; request approvals as needed.

• Track CO allocations, pending SOs, and return orders.

• Respond to product/service inquiries and resolve complaints.

• Adjust MT order formats per DP programs.

• Schedule deliveries with MT customers.

• Ensure daily order processing and shipping completion.

• Collaborate with AR team to monitor fund transfers.

• Generate and send distributor reports.


Quyền lợi được hưởng:

Chế độ bảo hiểm
Chăm sóc sức khỏe
Nghỉ phép năm
Đào tạo
Laptop
Phụ cấp


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code