Việc làm Customer Service and Operation Specialist - EASYSPEED GLOBAL FORWARDING (VIETNAM) CO., LTD.

Customer Service and Operation Specialist

  • salary Mức lương: 10 - 13 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 25/11/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
EASYSPEED GLOBAL FORWARDING (VIETNAM) CO., LTD.
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
25/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
<P>Room 908A, Iph Building, 241 Xuan Thuy, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay District, Hanoi, </P> , Hà Nội
(Trước sáp nhập: Cầu Giấy, Hà Nội | Sau sáp nhập: Cầu Giấy, Hà Nội)
1. <p>Room 908A, IPH Building, 241 Xuan Thuy, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay District, Hanoi, Vietnam</p>
(Trước sáp nhập: Cầu Giấy, Hà Nội | Sau sáp nhập: Cầu Giấy, Hà Nội)

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Quân Đội Mb Tại Đống Đa , Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 8 - 12 triệu VNĐ
Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - [Aeon Mall Long Biên Hà Nội] (Ưu Tiên Sinh Viên)

Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Happy Call Gọi Ra Chăm Sóc Khách Hàng Viettel Post Tại Bắc Từ Liêm

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Viettel Post Tại Bắc Từ Liêm, Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách hàng Viettel tại Hoài Đức, Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 7 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Quân Đội Mb Bank Tại Đống Đa, Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 8 - 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Giáo Dục Và Công Nghệ Growdemy

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full - Time

Công Ty Cổ Phần Giáo Dục Và Công Nghệ Growdemy

Hà Nội Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Hà Nội 175

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hà Nội 10 - 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Tư Vấn Chăm Sóc Khách Hàng Qua Tổng Đài Viettel Làm Việc Tại Hòa Lạc

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 6 - 9 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Viettel Post tại Hoài Đức , Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 7 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Tư Vấn Chăm Sóc Khách Hàng Qua Tổng Đài Viettel Làm Việc Tại Hòa Lạc

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 6 - 9 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Trực Tổng Đài Cskh Viettel Post Tại Hoài Đức, Hà Nội - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm H2

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 7 - 10 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Operational Execution & Data Integrity:

• Execute the end-to-end monitoring process for assigned non-EasySpeed office shipments (Air and Ocean).

• Ensure all shipment data is entered into the Cargowise system accurately and in a timely manner, upholding the highest standards of data integrity.

• Proactively track and trace shipments, identifying potential delays and escalating issues to the supervisor as needed.

Customer & Stakeholder Support:

• Serve as a reliable point of contact for customer and agent inquiries, providing timely and professional communication.

• Support the performance management of our overseas agents by ensuring they have the necessary data and updates to meet service level agreements.

• Collaborate closely with internal Air Operations, Ocean Operations, and Key Account teams by providing essential operational support and information.

Process Adherence & Continuous Improvement:

• Follow established Standard Operating Procedures (SOPs) meticulously to maintain consistency and quality.

• Identify and suggest opportunities for improving workflow efficiencies, particularly in Cargowise data entry and shipment monitoring processes.

• Participate in continuous improvement projects led by the Operations Supervisor, contributing ideas and supporting implementation.


Yêu cầu công việc:

• Bachelor's degree in Supply Chain, Logistics, Business, or a related field is a plus but not mandatory

• 2-3 years of experience in freight forwarding operations, especially mastery of Air freight.

• Proficiency with the Cargowise platform is a significant advantage and a key requirement for success in this role.

• Good understanding of air and/or ocean freight documentation and processes.

• Strong attention to detail and a commitment to accuracy in all tasks.

• Good problem-solving skills and a proactive approach to work.

• Good communication skills in English (both written and spoken).

• A team player with a positive attitude and eagerness to learn.


Quyền lợi được hưởng:

12 days
Provided
Promotion window time once a year


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code