Việc làm Assistant/Executive, Hub Attendant - Công ty Cổ phần Twin - Peaks

Assistant/Executive, Hub Attendant

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 08/11/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
Công ty Cổ phần Twin - Peaks
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
08/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Quy Trình Check-in / Check-out , Quản Lý Đặt Phòng (Reservation) , Quản Lý Tài Sản Khách Sạn (PMS)
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
<P>29 Phố Liễu Giai, Phường Ngọc Hà, </P> , Hà Nội
1. <p>29 Phố Liễu Giai, phường Ngọc Hà, Hà Nội</p>
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

ABOUT THE ROLE:

We are looking for an Assistant/Executive, Hub Attendant to be based at the Concierge Desk in the Business Hub. This role is responsible for handling bookings, supporting tenants, and overseeing day-to-day operations.

WHAT YOU WILL BE DOING:

1. Service Management

• Greet and assist tenants and guests in a professional, courteous, and hospitable manner.

• Manage booking requests for meeting rooms, event spaces, and other Business Hub facilities; maintain accurate scheduling, usage records, and tenant feedback.

• Monitor the cleanliness, readiness, and presentation of the Business Hub, addressing issues promptly.

• Coordinate with suppliers to ensure facilities are well-prepared and operational.

• Support event logistics (set-up, guest coordination, refreshments) when required.

• Handle tenant inquiries and provide information about Business Hub services and policies.

2. VIP Lounge Management

• Provide attentive, high-quality service to VIP customers, ensuring exceptional experience and maintaining the Lounge in optimal condition.

• Anticipate and respond to VIP needs promptly to ensure the high level of satisfaction.

• Research & propose strategy to enhance the service quality for both VIP and regular customers.

• Perform other duties as assigned by the Business Hub Supervisor.


Yêu cầu công việc:

- Bachelor’s degree

- 1–2 years of relevant experience preferably in Customer Service, and/or Administration, prior experience serving corporate clients in commercial settings will be a strong advantage.

- Fluent in Vietnamese & English (Spoken & Written); good computer skills (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

- Time management skills, planning and organizing skills

- Attention to details and confidentiality

- Working time: Monday – Saturday

Mon – Fri: 8.30am – 5.30pm

Sat: 8am – 12pm



Quyền lợi được hưởng:

Annual health checkup and healthcare insurance
17 days/year
Laptop provided


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code