Việc làm Agency Development Executive - Sotrans - Công Ty Cổ Phần Kho Vận Miền Nam

Agency Development Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 14/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Sotrans - Công Ty Cổ Phần Kho Vận Miền Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
14/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Xây Dựng Quan Hệ Đối Tác , Phân Tích Thị Trường , Lập Kế Hoạch Kinh Doanh
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>1B Hoàng Diệu, Phường Xóm Chiếu, Tp. Hcm</P> , Hồ Chí Minh
1. <p>1B Hoàng Diệu, phường Xóm Chiếu, Tp. HCM</p>

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Quản Lý Giáo Dục Và Đầu Tư E M G

Chuyên Viên Phát Triển Chương Trình Stem (Tiếng Anh Thành Thạo)

Công Ty Cổ Phần Quản Lý Giáo Dục Và Đầu Tư E M G

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh - Công Ty Tnhh Giao Nhận Vận Tải Hàng Hóa Quốc Tế Vina

Pricing Executive (Air Freight)

Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh - Công Ty Tnhh Giao Nhận Vận Tải Hàng Hóa Quốc Tế Vina

Hồ Chí Minh 15 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thủy Sính

Nhân Viên Phát Triển Thị Trường Kênh GT

Công Ty TNHH Thủy Sính

Tây Nguyên,... Từ 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Achilles

Nhân Viên Kinh Doanh (Làm Việc Tại Nhà)

Công Ty TNHH Achilles

Hồ Chí Minh,... Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH City Express

Nhân Viên Phát Triển Thị Trường

Công Ty TNHH City Express

Hồ Chí Minh 15 - 45 triệu VNĐ
Manulife Viet Nam (The Career Switch - HCM44)

Chuyên Viên Tư Vấn Part-time/Full-time

Manulife Viet Nam (The Career Switch - HCM44)

Hồ Chí Minh 12 - 24 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Xuất Nhập Khẩu Minh Hiền

Host Livestream (Ngành Thể Thao)

Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Xuất Nhập Khẩu Minh Hiền

Hồ Chí Minh 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Enextrend.vn

Quản Lý khách hàng

Công Ty TNHH Enextrend.vn

Hồ Chí Minh 13 - 16 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Gia Phan

Trưởng Nhóm Account

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Gia Phan

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Du Lịch Quốc Tế Việt Á

Chuyên Viên Tư Vấn Visa & Định Cư Quốc Tế

Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Du Lịch Quốc Tế Việt Á

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông

Nhân Viên Kinh Doanh Tại HCM Không YC Kinh Nghiệm - Nhận Việc Ngay

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông

Hồ Chí Minh 8 - 39 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông

Trưởng Phòng Kinh Doanh - Nhận Việc Ngay Thu Nhập Lên Đến 50TR

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông

Hồ Chí Minh 12 - 50 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

• Be responsible for working with STL’s oversea customers, sales activities, quote for customers/ or biddings, negotiate and close won for new business in order to gain higher customer satisfaction and perform set budget of revenue and gross profit.

• Looking for customers who are foreign forwarding agents who have a source of goods to exchange with Vietnam and have demand for logistics services (international freight, customs clearance, domestic transportation, warehousing, port services)Look for customers with logistics service needs (international freight, customs clearance, domestic transportation, warehousing, port services,…)

• Closely follow up on the sales leads to realization of service opportunities, negotiate and resolve any concerns to close target sales, proactively pursue to win the contracts/ projects.

• Approach and develop new relationship with target clients

• Establish relationships and identify customer needs

• Sales and maintenance, service expansion for customers

• Participate with cross functional department in preparation of proposals and bidding.

• Coordinate with operational departments to execute and track customer orders, update customer-related information in a timely manner.

• Actively seek knowledge and find suppliers for new services.

• Make business plans, report work progress, propose new business plans.

• Monitor customer debt.


Yêu cầu công việc:

• Foreign language: English IELTS 6.5 or equivalent, preference is given to knowing a second foreign language (Chinese, Japanese, Korean ...)

• Graduate from College, University majoring in business administration, import-export, marketing of foreign trade, maritime or commercial schools.

• At least 1-2 years of experience in sales or logistics operations.

• Skills in planning, working programs and implementing plans.

• Skills in organizing, assigning, arranging and arranging work, knowing how to set priority and important work characteristics.

• Communication and persuasion skills.

• Problem solving and decision-making skills.

• Ability to work at night (If any)

• Computer skills: good use of Word, Excel, PowerPoint.

• Understand and have sensitivity about finding and developing foreign agents / partners

• Skills in using international communication platforms


Quyền lợi được hưởng:

Holiday bonuses (April 30, September 2, Tet, etc.) depending on business performance
13th-month salary bonus++, KPI bonus, and other welfare benefits
Full social insurance coverage based on total salary, in accordance with the Labor Law
Annual health check-up
Free participation in internal training courses (professional and soft skills), with opportunities for career advancement
Annual activities: Company Trip, Team Building, Sporting Day, CSR activities, and Year-End Party
Provided with necessary tools and equipment for work
Additional benefits and allowances as per Company policy


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code