Việc làm Admission Supervisor (Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng) - Ila Phú Mỹ Hưng (Quận 7) - ILA Việt Nam

Admission Supervisor (Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng) - Ila Phú Mỹ Hưng (Quận 7)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 28/08/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Trung Tâm Tiếng Anh ILA Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
28/07/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 3 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Quản Lý Điều Hành
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
174 Hòa Bình Phường Hiệp Tân Quận Tân Phú Thành phố Hồ Chí Minh
1. 174 Hòa Bình Phường Hiệp Tân Quận Tân Phú Thành phố Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

  1. Planning
    - Weekly SNS planning;
    - Monthly Re-sales Planning;
  2. Training and Development
    - Conduct Workshop/Training for TA and Admission team;
    - Observe TA and have the plan to improve weak TA;
    - Admission Officer and TA Development;
    - Monitor and train Admission team to make sure they follow ILA policy;
  3. Property management
    - Maintain the building in proper conditions: tidy, clean and safe;
    - Maintain all facilities and equipment in proper conditions: clean, safe and workable;
  4. Risk management
    - Monitor staff to make sure they deliver the right service and process: fire management, classroom management, building management and handling problem;
    - Manage all safety at centre;
  5. Inventory
    - Responsible for appropriate forecast and ordering of materials for centre use;
  6. Course administration
    - Monitor all preparation and course delivery process;
    - Monitor ILA customer care process;
  7. Class schedule
    - Work closely with sales and care team to open class and assign students in class;
    - Work close with sales and care team to forecast new classes;
  8. TA management
    a. Teaching Assistant recruitment
    - Forecast TA;
    - Recruitment process;
    - Induction;
    b. Scheduling
    - Scheduling for TA;
    - Supporting Tasks;
    - Taking class when requested;
    - Doing cover absent when requested;
    - Smart Scheduling;
    c. Remuneration
    - TA Salary/Scale;
    - TA Contract;
    - TA Excellent Award;
    - Leave and Termination;
    d. TA Performance management
    - Observation: conduct, corrective action;
    - Performance Appraisal;
    - Disciplinary Process;

Yêu cầu công việc:

  1. University graduated
  2. Experience
    - Prefer 03 years working experience in foreign company and in service product;
    - Prefer working experience in an educational organization;
  3. Technical skills
    - Fluent in both English and Vietnamese (Upper - intermediate level);
    - Familiar with Microsoft Office;
  4. Soft Skills
    - Leadership/ownership;
    - Management skills;
    - Team building and Communication skills;
    - Problem solving skills;
    - Training and coaching skills;
    - Well-organise and detail management;
    - Ability to work independently and as a part of the team;
  5. Other requirements
    - Be able to work on shifts and travel and other assignment.

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

Trung Tâm Tiếng Anh ILA Việt Nam
Trung Tâm Tiếng Anh ILA Việt Nam
Lĩnh vực: Giáo dục/Đào tạo/
Địa chỉ: The Crest Residence, số 15, đường Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh.
banner-jobsgo

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code