Tải app JobsGO

Software Product Executive (Crm System)

  • Hết hạn trong 8 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    23/05/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 21 Lê Quý Đôn, phường 6, quận 3, TPHCM

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 3

    Mô tả công việc

    Mô tả Công việc
    CRM system building and implementation.
    Establish workflows for data capture while always ensuring data integrity.
    Enable CRM workflow automation and minimize basic transactional tasks.
    Drive CRM configuration design innovation by exploring, understanding, explaining, and implementing the CRM functional potential.
    Understand business dynamics and set-up insightful and structured reporting dashboards within the CRM functionalities in alignment with the management guidelines.
    Responsible for preparing user training material and guidelines.
    Provide support & guidance to colleagues and customers that use the CRM software, including support to the training team.
    Ensure clear and referenceable configuration documentation.
    CRM Service escalation support for end-users
    Troubleshooting user or software errors that inhibit the efficiency of the interaction between people and technology in deeply technical issues.
    Meeting with teams to help them analyze business trends.
    Work with team members to solve the big impact issues.
    Data analysis support.
    Monitor daily data feed, and verify the accuracy of customer data.

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    Drive consistent usage of CRM system and adherence to sales processes.
    Lead communication for platform and process changes.
    Attention to detail, to manage the integrity of the CRM data.
    Create documentation on case resolution in order to facilitate knowledge sharing with team members.
    Must be able to work independently and be team-oriented, reliable, and dependable.
    Knowledge of SQL/ Database/ API to "Oversee CRM data governance" which will include:
    - Data standards
    - Data audit
    - Data structures
    - User access rights
    - Reporting
    Experience with HubSpot/ Creatio or similar marketing automation system is plus.
    Ability to think critically, identify solutions and deliver recommendations based on data and analysis.
    Patience when handling difficult user cases.
    Basic English communication skills. (TOEIC 500, WSE level 9/20 or equivalent English levels)

    Quyền lợi được hưởng

    Laptop
    Chế độ bảo hiểm
    Du Lịch
    Phụ cấp
    Đồng phục
    Chế độ thưởng
    Chăm sóc sức khỏe
    Đào tạo
    Tăng lương
    Công tác phí
    Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume