Thỏa thuận
Thỏa thuận
75 - 100 triệu VNĐ
15 - 20 triệu VNĐ
Thỏa thuận
Thỏa thuận
5 - 100 triệu VNĐ
Thỏa thuận
Thỏa thuận
10 - 15 triệu VNĐ
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
20/12/2024
Yêu cầu giới tính
N/A
Ngành nghề
Địa điểm làm việc
- Quận 2 - TP HCM
• Create, curate, and manage published content across social media platforms (Facebook, Instagram, Twitter, etc.).
• Monitor social media channels for customer feedback, inquiries, and engagement.
• Analyze social media metrics to measure success and optimize strategies accordingly.
• Collaborate with the marketing team to promote events, specials, and new menu items.
• Stay up-to-date with industry trends and best practices in social media marketing.
• Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
• Minimum of 2 years of experience in social media management.
• Strong understanding of social media platforms and analytics tools.
• Excellent written and verbal communication skills in English.
• Creative mindset with the ability to produce engaging content.
• Ability to work independently and as part of a team.
• Passion for food and knowledge of the restaurant industry is a plus.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!