Regularly review agent backlog to identify compliance, case handling, and process issues, report findings to management team promptly.
Conduct recovery calls to mitigate high-risk cases, enhancing team performance.
Performance tracking by reviewing key performance indicators and operational processes to provide insights into areas that require additional resources or training, thereby optimizing workload distribution, preventing backlogs and maintaining stable scorecard.
Provide accurate, timely reports on service quality, productivity, availability, and other key metrics on a daily, weekly, and monthly basis.
Oversee compliance audits and ensure the team meets compliance targets to ensure high standards of discipline and accountability within the team.
Perform root cause analysis for feedback surveys, identify issues, and develop action plans.
Standardize the handling process and training materials.
Conduct training on process, best practice, lesson-learnt and soft skill sharing.
Other tasks as assigned by the manager.
Yêu cầu công việc:
At least 1-year experience in QA position in customer support field.
Strong proficiency in English, both written and spoken, is essential (equivalent to IELTS SPEAKING 6.5 or TOEIC 800 or higher)
Excellent communication and interpersonal skills.
Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a plus.
Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice.
Working schedule: Rotating shift
5 days a week, 9 hours per day, including 8 working hours and 1 hour for rest
Shift: 7am - 4pm; 3pm - 00am; 11pm - 8am
Quyền lợi được hưởng:
Salary range: up to 24M gross
Salary at 100% during the probationary period
90% contribution of the gross salary to social insurance
An employee who works at night (10 PM - 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Training will be offered
Full working equipment will be provided Annual Health Checkup
Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
Quét QR Chat Zalo Với Nhà tuyển dụng
Quét mã QR để kết nối trực tiếp với nhà tuyển dụng
Nhận phản hồi nhanh chóng từ các chuyên viên nhân sự
Đặt câu hỏi chi tiết về công việc và công ty
Thể hiện sự quan tâm và chủ động trong quá trình ứng tuyển
Tạo ấn tượng tích cực và tăng cơ hội được tuyển
Rất tiếc Nhà tuyển dụng chưa kích hoạt tính năng liên hệ Zalo, chúng tôi đã gửi yêu cầu của bạn đến Nhà tuyển dụng
và sẽ thông báo tới bạn khi tính năng được Nhà tuyển dụng kích hoạt.