Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
1 - 5 năm
Ngày đăng tuyển
18/02/2025
Số lượng tuyển
5
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
dưới 35
Yêu cầu giới tính
N/A
Địa điểm làm việc
- Hà Nội
Đang phân tích CV...
KEY RESPONSIBILITIES:
Complete RFQ issue, recycle, price entry, approval and other operations on ERP system.
Set up the purchasing catalogue and maintain the catalogue information
Purchasing request system entry and payment application submit
Assist to complete kinds of survey of suppliers
Escalate and work with FLM to resolve irregular issues, record work volume and maintain SOPs
QUALIFICATIONS WE SEEK IN YOU:
Minimum qualifications
College degree or above, preferably trade, logistics degree, or other related majors
Good at Japanese (N2 or equivalent)
Capable of understanding the email content thoroughly and responding to it flexibly.
Mastered basic daily conversation, can understand natural dialogue, effectively express opinions, and engage in simple discussions. Good at written and oral Japanese, can daily listen to and talk about simple topics at a slow pace.
Good in using office software, especially Excel, PPT, Word, Outlook
Full spirit of challenge and strong ability of learning
Good customer service awareness and anti-stress ability
Good communication and teamwork skills
Preferred qualifications
BPO or procurement relevant working experience a plus
2 to 5 years of work experience
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Đến 15 triệu VNĐ
Đến 15 triệu VNĐ
7 - 10 triệu VNĐ
2 - 2 triệu VNĐ
6 - 10 triệu VNĐ
8 - 12 triệu VNĐ
10 - 12 triệu VNĐ
10 - 11 triệu VNĐ
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Thỏa thuận
14 - 25 triệu VNĐ
Thỏa thuận
15 - 25 triệu VNĐ
Thỏa thuận
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!