Tải app JobsGO

Planning Staff (25619) _Quận 11, HCM

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
  • Hết hạn trong 26 ngày nữa
  • 10 - 17 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Loại hình

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 3 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    07/03/2025

    JobsGo

    Số lượng tuyển

    1

    JobsGo

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh
    JobsGo

    Thời gian làm việc

    Từ Thứ 2 đến Thứ 7 (08:00 - 17:00)

    JobsGo

    Ngành nghề

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - The EverRich Bldg., 968 Ba Thang Hai Street, Ward 15, District 11

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 11

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    【Job Summary】
    - Responsible for managing order-related activities.

    【Job description】(details)
    1. Order Placement & Import Management:
    - Place orders with domestic suppliers and manage imports from overseas.
    - Utilize the PO system to automatically generate reports, review order quantities, and submit for approval.
    - Monitor delivery schedules and coordinate with suppliers until orders are completed.

    2. Domestic Transportation Management:
    - Manage and oversee the shipment of goods to branches (HN, NT, DN, HP, PQ).
    - Verify quantities, issue delivery notes, and schedule shipments accordingly.

    3. Processing Freight Payments:
    - Handle payment for transportation service providers.
    - Prepare DO (Delivery Order) for each shipment and reconcile records with transport companies at the end of the month.

    4. Supplier Payment Processing:
    - Process payments for orders, including advance payments for new suppliers with no credit terms.

    5. Export Operations:
    - Receive export orders from the overseas sales team and coordinate inventory preparation.
    - Work with SG-ACC and partners to schedule shipments.
    - Prepare export documentation as per import country requirements (HC, Form D, Phyto, etc.).
    - Coordinate with suppliers to obtain necessary certificates and documents.

    6. Handling Issues & otherTasks:
    - Address issues arising during order processing, transportation, and export procedures.
    - Process additional costs such as urgent shipping fees, certification fees, and DHL courier costs.
    - Carry out other tasks assigned by the Board of Directors.

    【Company/Job Attraction】
    - Meal allowance
    - A dynamic and supportive work environment.
    - Full benefits package

    Yêu cầu công việc


    - University degree in Import-Export, Logistics, Supply Chain, Business Administration, or a related field.
    - 1-3 years of experience in Logistics, Import-Export, Supply Chain Management, or planning in the trading companies
    - Proficiency in order processing, domestic transportation, and import & Export procedures.
    - Good communication in English (from Intermediate level)

    Quyền lợi được hưởng

    - 1 month Bonus
    - Insurances related to Vietnamese law
    - Other allowances are included in the Basic Salary
    - Meal allowance

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume