Việc làm HR Staff (Temp, 8-month Contract) - Sebang Battery VINA

HR Staff (Temp, 8-month Contract)

  • salary Mức lương: 9 - 18 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 26/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Sebang Battery VINA
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
26/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Nhân Sự
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<p>14 Đường Thảo Điền, Thảo Điền, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Vietnam</p>
1. <p>14 Đường Thảo Điền, Thảo Điền, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Vietnam</p>
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. C&B Operation:

- Monthly Attendance Report, Monthly salary, and bonus for the Company employees, including Periodic Salary, Allowances, Cash Bonus and other Bonuses;

- Ensure that the C&B operations remain compliant with the current labor legislation; collecting legal documents and advising the management on the change of relevant regulations when necessary.

- Perform and check daily attendance, lunch for all staff.

- Check, verify and prepare monthly reports on Company employees' annual leave and overtime;

- Keep updated Labor law, PIT law, Insurance law and HR practices in Vietnam;


2. HR System & Contract:

- Manage and store Human Resources files of the whole Company.

- Newcomer – Leaver List update.

- Prepare training, probationary and labor contracts for employees to submit to the Director for signing and monitor the implementation of labor contracts, labor laws and regulations.

- Disseminate and guide new employees about regulations, general company policies, organizational structure and activities of department expertise related to the vacancy.


3. Insurance:

- Report monthly data and Insurance contributions to the local Social Insurance Department;

- Check and verify welfare documents (marriage, funeral, birth allowance, vacation, etc.) submitted by Company employees for monthly payment;

- Update, adjust and register employee's personal insurance information with the local Insurance Department monthly;

- Verify medical records and claim insurance allowances and accident/ disease compensation

Yêu cầu công việc:

- University degree in: Human Resource Management, Administration, Law, Economics or related.

- Having over 02 - 03 years of experience in Administration and Human Resources at trading companies.

- Computer: proficient in Word, Excel, PowerPoint, Email, ...

- Having good communication skills, agile and vivacious manners, organizing arrangements to perform work in a timely and reasonable manner.

- Preference will be given to candidates with basic English communication, good listening, speaking, reading and writing skills.


Quyền lợi được hưởng:

Thưởng Tháng 13
Bữa trưa tại nhà ăn Công ty
to relevant employees;

- Implement procedures for issuing Health Insurance cards, Social Insurance books and posting the monthly/ annual payment process for employees;

- Make periodic reports related to Social Insurance as required by the Government.

- Operate, review and overall manage all C&B activities in payroll, health insurance, labor contracts, annual evaluation program, policies, procedures,


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code