Tải app JobsGO

Online Operation Executive

Công Ty Cổ Phần Trung Tâm Thương Mại Lotte Việt Nam Công Ty Cổ Phần Trung Tâm Thương Mại Lotte Việt Nam
  • Hết hạn trong 7 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    24/12/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - 469 Nguyễn Hữu Thọ, Phường Tân Hưng,Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    • Responsibility 1: Supervise and support Online operation process at stores.

    - Supervise of online daily operations at store (picking and packing quality, customer consulting, solving difficult problem)

    - Monitor and control daily order, delivery status, solve operating issues to ensure on time delivery and order processing, delivery as defined rules

    - Coordinate with Store manager, HR, Online Team at stores for operating improvement and order fulfillment efficiency

    - Support operation processes & rules on Speed L for Online Operation team (admin/operator, picker, packer, delivery man)

    • Responsibility 2: Evaluate Online staff’s performance at stores.

    - Collect and analyze data from which evaluate online staff’s perfomance including admin, picker, packer, delivery (number of handled orders, number of complaints, duration to handle an order).

    - Build education documents for re-training weak staffs.

    - Find out difficulties that weak staff face, then find solutions to help them improve their perfromance.

    • Responsibility 3: Build education document for training new and current staffs.

    - Build education document for staffs (how to select products, prepare before picking, product arrangement on cart, categories overview, ...)

    - Build and organize tests, score ranking and evaluate staffs based on test result .

    Yêu cầu công việc

    • Qualifications (Essential): College/University Diploma or any degrees equivalent to those above.
    • Major: E-commerce, Supply Chain & Logistics, Business administration, technology or equivalent
    • Knowledge

    - Understand e-commerce

    - Understand operation and customer service in general

    - Have good knowledge of planning & training

    Necessary skills:

    - Strong analytical, plainning and problem solving skills

    - Have carefulness, patience, willing to learn attitude

    - Good communication and emotion control skills

    - Able to work well under high pressure

    - Have good general MS Office skill

    • Other special request:

    - Ready to work overtime (if any) and business travel

    - English communication is preferable .

    Quyền lợi được hưởng

    - Competitive salary package with annual salary review, performance bonus, profit share (13++)

    - Full Health insurance, social and unemployment insurances as defined by Law

    - Lunch allowance 50,000 VND/day

    - Foreign language allowance (English, Korean)

    - 12 days of leave/year

    - Bonus on holidays according to the company's policy

    - Working time: Mon-Fri, 8.00 am - 5.00 pm

    - Dynamic environment, many challenges and development opportunities .

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume