Việc làm Marketing Manager - Bao Son Hotel

Marketing Manager

  • salary Mức lương: 20 - 25 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 10/12/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
Công ty cổ phần tập đoàn đầu tư xây dựng và du lịch Bảo Sơn
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng
Yêu cầu bằng cấp:
Cao Đẳng
Ngày đăng tuyển:
10/11/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
3 - 5 năm
Số lượng tuyển:
1
Yêu cầu ngôn ngữ:
Tiếng Anh
Yêu cầu độ tuổi:
25-35
Yêu cầu giới tính:
Nữ
Chuyên môn:
Xây Dựng Chiến Lược Thương Hiệu , Marketing Tại Điểm Bán , Kích Hoạt Thương Hiệu
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Khách Sạn Bảo Sơn Số 50 Nguyễn Chí Thanh, Phường Láng, Hà Nội
1. Khách sạn Bảo Sơn số 50 Nguyễn Chí Thanh, Phường Láng, Thành phố Hà Nội
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

CRM Management

  • Own and manage the club's CRM platform to ensure effective segmentation, personalisation and communications performance.
  • Develop and implement CRM strategies to improve member retention, satisfaction and engagement. Ensure any use of automated communications is with a personal approach.
  • Monitor membership application and onboarding processes, optimising strategies for maximum performance.
  • Maintain the accuracy and cleanliness of the member database. Oversee data capture, enrichment and compliance with PDPD and data protection standards.
  • Ensure integration and alignment with the website and app and any other platforms or tools (e.g. WhatsApp) used where the club features.
  • Use analytics to track member behaviour, preferences and engagement to inform tailored communications and team training.

Marketing strategy and Execution

  • Create and manage multi-channel marketing campaigns (email, digital, social, print) to support events, member communications and brand awareness.
  • Collaborate with internal teams to develop a marketing calendar that aligns with the club’s goals, member interests and seasonal programming.
  • Drive brand awareness and member engagement through partnerships and content marketing.

Membership Engagement and Communications

  • Design and deliver compelling member communications.
  • Develop a consistent tone of voice and messaging aligned with the club’s identity and values.
  • Analyse feedback to continuously improve member experience, engagement and communications.

Performance Tracking and Reporting

  • Monitor and report on member communications, engagement metrics, and ROI.
  • Provide insights and recommendations based on CRM data and marketing analytics.
  • Use tools such as Google Analytics, CRM dashboards, and email platforms.

Yêu cầu công việc:

  • 3+ years’ experience in marketing, CRM or Database Management.
  • Strong copywriting and communication skills with an eye for detail and brand tone.
  • CRM and database management experience.
  • Strong analytical mindset and skills with performance analytic tools.
  • Understanding of luxury brand positioning.

Quyền lợi được hưởng:

  • Negotiable income
  • Working in a professional international environment
  • 13th month salary bonus, holiday bonus, business performance bonus
  • Social insurance
  • Annual health check-up

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code