Việc làm Human Resources & Administration - INTER ART SAIGON CO., LTD

Human Resources & Administration

  • salary Mức lương: 10 - 15 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Inter Art Sài Gòn
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
02/07/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 3 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
O-1, TM.01, Tầng 1, Tòa nhà Orchid 1, Hado Centrosa Garden, Số 200 Đường 3/2, Phường 12,Hồ Chí Minh
1. O-1, TM.01, Tầng 1, Tòa nhà Orchid 1, Hado Centrosa Garden, Số 200 Đường 3/2, Phường 12,Hồ Chí Minh

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Địa điểm làm việc: Khu cư dân Hà Đô Centrosa Gardens, Quận 10, TP.HCM
Working Place: Hado Centrosa Garden, Dist. 10, HCMC.

2. Recruitment

  • Receiving requests of back-office and operation team
  • Planning and implementing the projects
  • Receiving candidates information and updating database
  • Searching candidates and arranging the interview
  • Preparing offer letters and onboard packages for new staff
  • Coordinating with Leader of each Department to held orientation meeting when new comer join company.
  • Making weekly / monthly / yearly report

3. Compensation & Benefits

  • Collecting and checking monthly attendance records, daily absences, tardiness,official business trip, overtime working, annual leave, sick leave of employees
  • Calculating and process monthly payroll on time and exactly
  • Be responsible fully for process of opening/closing social insurance book, claim insurance for sick leave and maternity regime.
  • Be the first contact for all C&B questions from employees
  • Make reports, payment adjustment monthly with social insurance department, accidence insurance, healthcare insurance to ensure release employees claim quickly
  • Follow up and making labor contract on time
  • Perform all letter, decision of HR related to employee
  • All report to Government as regulation

4. Administration

  • Design and organize company events, employee and HR activities, annual health check.
  • In charge for work permit, visa, residence card matters of expert.
  • In charge for daily offices administration and plan the most efficient administrative procedures.
  • Provide performance coaching to team memberto help them continuously improve their efficiency and level of performance.
  • Other tasks as assigned by BOD.
  • Coordinate with 2 admin staffs from Branch office to manage daily Administrative task

Yêu cầu công việc:

  • Nữ, tuổi từ 25 tuổi trở lên/ Female, ages up from 25 years old.
  • Có ít nhất 3 năm về công việc ở vị trí tương đương/ At least 5 years experience in job similar.
  • Tiếng Anh nghe, nói, viết tốt/ Intermediate English.
  • Sử dụng thành thạo vi tính văn phòng, MS Excel , MS Word/ Good skill in Office Computer using, MS Excel, MS Word.
  • Khả năng soạn thảo văn bản tốt/ Good skill in writing and formating document.
  • Cẩn thận, trung thực, giao tiếp tốt/ Be a good character in communication, careful, honest.
  • Ngoại hình khá, vui vẻ/ Be good a looking, cheerful,.

Quyền lợi được hưởng:

1. Giờ làm việc/ Work hours

  • Thứ 2 ~ Thứ 6/Mon~Fri: 8:30-17:30
  • Thứ 7/Sat: 8:30-12:00
  • Riêng thứ 2 phải có mặt lúc 8:00 sáng để Họp hàng tuần.
    Specially Monday must be available at 8:00AM for Weekly meeting.
  • Có thể linh động thời gian làm việc theo yêu cầu thực tế của công việc.
    Flexible in working time depend on the actual work.

2. Lương/ Salary

  • ương thử việc / Training salary: 85%  Lương chính thức/ Gross salary : thoả thuận  Lương tháng 13, và chế độ tăng lương theo kế hoạch của công ty. 13th salary Increase following to company policy.

3. Trợ cấp, ngoài giờ/ Allowance, overtime: (Áp dụng sau khi ký Hợp đồng lao động)

  • Trợ cấp Công tác phí (nếu có), công ty sẽ chịu chi phí đi lại (xe, vé may bay), nơi ở (thuê nhà, khách sạn)
    Business trip allowance (if any), Company will have responsible for transport expense (vehicle, air-ticket),
    residence (rental house, hotel).
  • Không chấm công làm ngoài giờ
    Non-overtime for working day

4. Ngày phép, Lễ Tết/ Holiday: (Áp dụng sau khi ký Hợp đồng lao động)

  • 10 ngày nghỉ Lễ Tết theo Luật lao động.
    10 days off Holiday as Labour Law

5. Bảo hiểm xã hội/ Social Insurance: (Áp dụng sau khi ký Hợp đồng lao động)

  • Công ty sẽ đăng ký tham gia BHXH từ ngày ký Hợp đồng lao động.
    Register to Social Insurance from the date of signing labor contract.
  • Quyền lợi và nghĩa vụ tham gia BHXH theo luật lao động và luật BHXH.
    All rights and obligations following to Labor Law and Social Insurance Law.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code