Việc làm Customer Support Specialist - CÔNG TY TNHH PATI GROUP AGENCY

Customer Support Specialist

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 12/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
CÔNG TY TNHH PATI GROUP AGENCY
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
12/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
IT Support
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
18 đường số 38, phường An Khánh, Thủ Đức,Hồ Chí Minh
1. 18 đường số 38, phường An Khánh, Thủ Đức,Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

  • Deliver Profit-Driven Support: Handle customer inquiries across channels on Gorgias, recognizing each interaction builds loyalty and contributes to revenue.
  • Provide Expert Guidance & Resolve Issues:
    • Offer timely, empathetic, and solutions-driven support, acting as a Trusted Advisor in every interaction.
    • Resolve issues efficiently using documented processes.
  • Utilize Technology Effectively: Use CRM tools to manage tickets accurately and efficiently (Gorgias).
  • Contribute to Continuous Improvement: Report customer feedback and recurring issues to support team development.

Yêu cầu công việc:

Your Credentials

  • Experience: 2+ years in Customer Experience, Customer Success, or E-commerce support (preferably in DTC, Dropshipping, POD, or E-commerce industry).
  • Language Proficiency: Good command of English (both written and spoken) to communicate with international customers.

Core Competencies

  • Customer-Centric Mindset: A passion for delivering outstanding customer experiences and fostering loyalty.
  • Problem-Solving & Adaptability: Strong ability to identify customer pain points and implement effective solutions.
  • Proactive & Sales-Oriented: Ability to recognize upselling or cross-selling opportunities that benefit the customer.
  • Collaboration & Communication: Strong teamwork skills and the ability to work cross-functionally.

Behavioral Traits

  • Empathy & Active Listening: Ability to deeply understand customer concerns and provide thoughtful solutions.
  • Ownership Mentality: Proactive in improving workflows and taking initiative without being asked.
  • Growth Mindset: Open to feedback and continuously seeking ways to improve CX strategies.

Quyền lợi được hưởng:

  • Compensation: 7.000.000 - 12.500.000 VND/month + incentive based on performance (negotiate).
  • Career Growth: Fast-track promotion opportunities, including a path to CS Leader.
  • Professional Development: Gain access to the latest AI tools, automation technologies, and advanced CRM systems to stay ahead in delivering exceptional customer experiences.
  • Workplace Culture: Join a dynamic, innovation-driven environment focused on employee success.
  • Additional Benefits: Social insurance, statutory leave, and team-building activities.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code