Việc làm Customer Success Supervisor (FDI Logistics Company) - Navigos Search

Customer Success Supervisor (FDI Logistics Company)

  • salary Mức lương: 23 - 27 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 20/09/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
20/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Chăm Sóc Khách Hàng
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Hanoi / HCMC
1. Hanoi / HCMC
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Sales Support: • Manage back-office operations including quotations, sales reports, booking updates, and responding to customer and agent inquiries. • Support the Sales team in preparing service contracts, rate proposals, and monitoring accounts receivable. • Coordinate with Procurement and Operations to gather rates and schedules for RFQs. • Share customer feedback and insights to support business growth initiatives.
2. Operation Monitoring: • Create and maintain SOPs and shipping instruction templates based on customer requirements. • Collaborate closely with the Operations team to ensure service delivery aligns with customer expectations. • Monitor booking and shipment updates, and follow up with teams as necessary. • Maintain booking and consolidation tools to support operational efficiency.
3. Customer Care & Reporting: • Provide regular updates to customers regarding shipment status and booking confirmations. • Handle and resolve customer complaints promptly and professionally. • Monitor and analyze customer volume and revenue trends and report findings to the Sales team. • Maintain comprehensive records of customer interactions, feedback, and service performance. • Ensure staff are equipped with tools and training to deliver exceptional customer service. • Generate weekly reports on Customer Service activities and service quality; collaborate with overseas teams to ensure consistency and alignment.

Yêu cầu công việc:

Education & Experience: • Bachelor’s degree or higher from a recognized university. • Minimum of 3 years of experience in the logistics/forwarding industry, with in-depth operational knowledge. • At least 1 year of experience in team management or supervisory roles. • Proficiency in logistics systems related to bookings, documentation, shipping insurance, and intranet tools. • Familiarity with our client’s services is a plus.
Skills & Abilities: • Proficient in MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint). • Upper-intermediate English proficiency (other languages such as Japanese, Chinese, or Korean are a plus). • Strong interpersonal and customer service skills with the ability to build long- term relationships. • Analytical thinker with a solution-focused approach to problem-solving. • Ability to work effectively under pressure in a fast-paced environment. • Excellent communication and cross-functional collaboration skills.

Quyền lợi được hưởng:

- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code