Việc làm Customer Service&Marketplace Management Associate - CÔNG TY TNHH VISERVE

Customer Service&Marketplace Management Associate

  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Địa điểm: Hà Nội
  • Kinh nghiệm: Trên 2 năm
  • Bằng cấp: Trung cấp - Nghề trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 02/01/2026 (Còn 23 ngày)

CÔNG TY TNHH VISERVE
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Hà Nội
1. Hà Nội

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Trợ Lý Tiếng Trung Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm - Hà Nội [227]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hà Nội 8 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Cvc Media Tv

Trợ Lý Biết Tiếng Trung

Công Ty TNHH Cvc Media Tv

Hà Nội 13 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Khai Tuyển Quặng Bình Phước

Trợ Lý Chủ Tịch (Thành Thạo Tiếng Anh/Tiếng Trung)

Công Ty Cổ Phần Khai Tuyển Quặng Bình Phước

Hà Nội 15 - 40 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần PAYTECH

Trợ Lý Chủ Tịch / Tổng Giám Đốc

Công Ty Cổ Phần PAYTECH

Hà Nội Từ 7 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Maastricht Việt Nam

Trợ Lý Phòng Kỹ Thuật Thi Công

Công Ty TNHH Maastricht Việt Nam

Hà Nội 11 - 15 triệu VNĐ
Công ty TNHH Điện Tử Meiko Việt Nam

Trợ Lý Tổng Giám Đốc - Tiếng Nhật / Anh

Công ty TNHH Điện Tử Meiko Việt Nam

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Chứng Khoán Dầu Khí - Chi Nhánh Hà Nội

Thư Ký / Trợ Lý Giám Đốc

Công Ty Cổ Phần Chứng Khoán Dầu Khí - Chi Nhánh Hà Nội

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Trợ Lý Tổng Giám Đốc (27123)

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hà Nội 16 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Lead General Hot Pot Việt Nam

Trợ Lý Hành Chính Tiếng Trung (Hà Nội)

Công Ty TNHH Lead General Hot Pot Việt Nam

Hà Nội 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Phát Triển và Xây Dựng Quốc Tế

Trợ Lý Chủ Tịch Hội Đồng Quản Trị

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Phát Triển và Xây Dựng Quốc Tế

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Đất Sài

Trợ Lý Phòng Marketing Truyền Thông

Công Ty Cổ Phần Đất Sài

Toàn quốc,... 8 - 18 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sơn Phúc

Trợ Lý Tổng Giám Đốc - Phụ Trách Quản Lý Đầu Tư , Kinh Doanh

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sơn Phúc

Hà Nội Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

We are looking for a Customer Service & Marketplace Management Associate to support our daily operations on online marketplaces (Amazon, Otto, eBay, Kaufland, Temu, and others). You will handle customer inquiries, complaints, returns, replacement shipments, and maintain marketplace accounts to ensure smooth operations and excellent customer experience.

Customer Service & Support

- Handling customer inquiries regarding defective products, replacement parts, shipment status, undelivered orders, and cancellations.
- Creating ASANA tasks and maintaining the complaints list (including status, shipping, marketplace details, etc.).
- Preparing and sending response emails to customers.
- Reviewing and processing returns, including creating return labels (DHL/DPD).
- Processing refunds, partial refunds, and full reimbursements

Marketplace Management

- Maintaining and managing marketplace accounts (Amazon EU/UK/USA, Otto, eBay, Kaufland, Temu, and others such as eMag, Allegro, Galaxus).
- Handling customer reviews and feedback.
- Adjusting and maintaining product details and product information on the marketplaces.

Logistics & Complaints

- Organizing and tracking shipments via DHL, DPD, and Amazon logistics if applicable.- Processing loss claims, shipping documentation, and customs paperwork.
- Coordinating replacement deliveries, spare-part shipments, and returns.

Yêu cầu công việc:

Requirements:

- Minimum 2 years experience in customer service or e-commerce (more is a plus).

- Proficient in MS Office, email, and project management tools (ASANA, Billbee).

- Organized, solution-oriented, good communication skills, and team player.

- Basic knowledge of logistics and return management.

Kỹ năng:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM

Quyền lợi được hưởng:

  • Competitive salary depending on experience.
  • Labor contract with full social insurance and benefits.
  • Annual leave, public holidays, and other statutory benefits.
  • Opportunity to work with international e-commerce marketplaces.
  • Professional development and on-the-job training.
  • Friendly and supportive team environment.
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code