Việc làm Customer Service Specialist (Mandarin Proficiency & English B1 Writing) | Malaysia Relocation | 25-30M Vnd / Month - VN CONCENTRIX SERVICES CO., LTD

Customer Service Specialist (Mandarin Proficiency & English B1 Writing) | Malaysia Relocation | 25-30M Vnd / Month

  • salary Mức lương: 25 - 30 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 21/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công ty TNHH Vietnam Concentrix Service
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
21/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Hành chính Văn phòng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Làm Việc Tại Malaysia
1. Làm Việc Tại Malaysia
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

• Conduct thorough KYC checks and monitor customer activities to identify potential fraud.
• Implement and maintain effective fraud detection and prevention strategies.
• Analyze transaction patterns and investigate suspicious activities.
• Collaborate with cross-functional teams to ensure compliance with internal and external
policies.
• Stay updated on industry trends, regulatory changes, and security measures.
• Prepare detailed reports on fraud cases and KYC compliance.
• Provide support and training to team members on fraud prevention strategies.
• Respond to customer inquiries via phone, email, and chat in a timely and professional
manner
• Resolve customer issues efficiently and effectively while maintaining a high standard of
service.
• Identify and escalate complex issues to the appropriate department for resolution.
• Maintain detailed records of customer interactions and transactions.
• Collaborate with team members to improve customer service processes.
• Stay updated with product knowledge to provide accurate information to customers.
• Contribute to team meetings and training sessions to enhance service delivery.

Yêu cầu công việc:

• Bachelor’s degree.
• Language : Mandarin (Proficiency) + English (A2 for Writing)
• Minimum of 1 year of experience in customer service is required.
• Experience in KYC and fraud prevention is preferred.
• Proven experience in KYC, fraud prevention, or a related area within the e-commerce
industry.
• Strong analytical and problem-solving skills.
• Excellent communication and interpersonal abilities.
• Familiarity with regulatory requirements and industry best practices.
• Ability to work independently and as part of a team.
• Willing to relocate to KL Sentral (Kuala Lumpur, Malaysia)

Quyền lợi được hưởng:

  • Basic (25 – 26 million VND) + KPI up to 1.9 million VND + Night shift allowance up to 1.9 million VND.
  • CNX will cover the costs for the visa, flight, and accommodation for the first month
  • Receive 100% salary during the 6-month probation period.
  • Full participation in social insurance (BHXH) and health insurance (BHYT).
  • Covered by a 24/7 accident insurance package.
  • 19 annual leave days per year.
  • Access to professional skills and competency training courses.
  • Clear career progression path.
  • Annual health check-ups.
  • International, modern, and professional working environment.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

Công ty TNHH Vietnam Concentrix Service
Công ty TNHH Vietnam Concentrix Service
Công ty TNHH Vietnam Concentrix Service
Lĩnh vực: Kinh doanh
Địa chỉ: Tầng 4, 6 và 7, QTSC Building 1, Lô 34, đường số 14, Công viên phần mềm Quang Trung, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
JobsGO Banner

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code