Customer Service (Chinese Language & Logistics/ Import-Export) - Work At HCM & Ha Noi

Công Ty Tnhh Vận Tải Kart (Việt Nam)
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
24/07/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Giao Nhận Hàng
Địa điểm làm việc:
Hà Nội, Hồ Chí Minh, Thái Nguyên
1. 6/F, CMC Building, 11 Duy Tan Street, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay District, Hanoi City, Viet Nam
2. 3/F, MORE Building, No 36 Mac Dinh Chi, Da Kao Ward, District 1, HCMC, Vietnam
3. Khu công nghiệp Yên Bình, QL3, Phổ Yên, Thai Nguyen, Vietnam
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Responsibilities

• Direct communicate with Customers to receive inquiries for transportation & customs; AND CUSTOMS CLEARANCE/ CUSTOMS DECLARATION.

• Direct communicate with relevant parties for requested information to prepare documentation for transportation and custom inquiries

• Input data accuracy and well update in system

• Complete all necessary records and reports in a timely and accurate.

• Supervise and coordinate unloading of inbound/outbound shipments

• Prepare related documents for the shipment/order.

• Verify required inbound/outbound paperwork with drivers, ensuring that all products are properly counted.

• Ensure that the work schedules are correctly implemented and that jobs are effectively assigned and properly completed.

• Maintain good relationship with customers and subcontractors

• Respond to customer’s emails and escalations for activities in a timely manner

• Conduct operation in line with SOPs, work instructions

• Comply with the safety environment policy and company regulations.

• Maintain teamwork, productive working environment

• Send invoices and shipments documents to request payment from customers

• Strictly follow safety policies and client’s requirements and regulations.

Yêu cầu công việc:

• Proficiency in Chinese. English is a plus.

• Have 1-3 year above experience at the same position and in Logistics company.

• Proficiency in computer software like MS Office;

• Good interpersonal and negotiation skills;

• Customer oriented mindset, clear pronunciation, efficient and "can do" attitude, good team player.

Quyền lợi được hưởng:

- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code