Công Ty Cổ Phần Bán Lẻ Kỹ Thuật Số FPT
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON
Ngân Hàng Vib
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB
Client Of JobsGO
Công Ty TNHH MTV Evohome
Công Ty Cổ Phần Bán Lẻ Kỹ Thuật Số FPT
Công ty Cổ phần Đầu tư Giáo dục Quốc tế Langmaster
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam
Client Of JobsGO
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON
• Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department to resolve guest call, request, or problem.
• Follow up and ensure that any outstanding requests are resolved. Advise guest of any messages received. Verify and adjust billing.
• Operate telephone switchboard station.
• Monitor busy or unanswered lines, check back with callers on hold to update status, take messages.
• Activate and deactivate guest room message lights.
• Transfer guests with internet access issues to internet service provider's customer support line.
• Assist callers with credit card, calling card, long distance, collect, overseas, and person to person calls.
• Log guest requests, incidents, adjustments and comment cards into computer to allow for proper tracking and documentation.
• Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.
• Related Work Experience: At least 1 year of related work experience.
• Supervisory Experience: At least 1 year of supervisory experience.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty Cổ Phần Bán Lẻ Kỹ Thuật Số FPT
Công ty Cổ phần Đầu tư Giáo dục Quốc tế Langmaster
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam
Client Of JobsGO
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON
Công Ty Cổ Phần Bán Lẻ Kỹ Thuật Số FPT
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON
Ngân Hàng Vib
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB
Client Of JobsGO
Công Ty TNHH MTV Evohome