Văn hóa công ty
Thực hiện tuần tra bảo vệ tài sản của khách, nhân viên, khách sạnQuan sát, báo cáo và trực tiếp giải quyết những vấn đề an ninh liên quan đến khách và nhân viênThực hiện các công việc PCCC khi cần thiếtThực hiện các nhiệm vụ khác được giao
Hồ Chí Minh
Thỏa thuận
Lái xe đưa đón khách từ sân bay về khách sạn và ngược lại Lái xe cho khách theo các tour trong thành phố và vùng lân cận (nếu cần) Thực hiện các công việc dọn dẹp, làm sạch xe sau khi chở khách/ bàn giao xe cho ca khác Thực hiện bảo trì xe theo lịch định kỳ
8 - 10 triệu VNĐ
To be responsible for all matters concerning Food and Beverage operating equipment e.g. cleanliness, hygiene, control and maintenance and manage a large stewarding tea
Phụ trách công việc dọn và chuẩn bị phòng Thực hiện dọn và chuẩn bị phòng theo quy trình của khách sạn Bảo đảm chất lượng phòng mới cho khách
3 - 5 triệu VNĐ
Identify training and development needs within the Rooms Division and develop effective training strategies for service improvement, associate right behaviour as our brand essence, philosophy and ways we work and people development for level up.Work on four phases of training for Rooms division including Training Need Analysis, Instructional Design...
The Lobby Greeter is responsible for delivering exceptional service to all guests and visitors in accordance with the objectives, performance and quality standards established by New World Saigon Hotel
Identify training and development needs within the Food and Beverage Department and develop effective training strategies for service improvement, associate right behaviour as our brand essence, philosophy and ways we work and people development for level up.Work on four phases of training for F&B department including Training Need Analysis, Instru...
• Phụ trách công việc sửa chữa điện lạnh trong khách sạn • Phụ trách công việc bảo trì các thiết bị điện lạnh trong khách sạn • Được đào tạo và làm them các công việc đa kỹ năng khác về nước, mộc, điện, cơ khí, sơn • Làm việc 5 ngày/tuần, ca xoay có ca đêm
6 - 7 triệu VNĐ
Serve as the main point of contact for all guest requests and needs Be responsible for answering calls in order, recording the guest request and then pursuing the issue to a resolution Exhibit courteous hospitality at all times, fully own each guest issue and follow up with the guest to ensure satisfaction with the result Be proactive in every are...
Đến 10 triệu VNĐ
To assist our guests efficiently, courteously and professionally in all front office related functions. To maintain hotel’s high standard of hospitality at all times. Have thorough knowledge of all front office operations.
Prepare for the shifts Order food and deliver food for guests Handle bills Maintain hygiene at work Accomplish end-shift duties Working 6 days/week. 9 hours/day. Flexible time
4 - 5 triệu VNĐ
Conduct telesales to introduce F&B services and promotions Follow up telesales to close business deals Perform admin tasks regarding customer contracts, records and other sales documentation
Set up bàn ghế, chén dĩa Phục vụ khách tiệc hội nghị Dọn dẹp cuối ca 1 tuần làm 3 4 ngày. 6 -8h / ngày. Làm ca xoay
2 - 4 triệu VNĐ
Giới thiệu chung
Tổ chức nhân sự
Viết đánh giá về công ty
Thêm đánh giá