Việc làm Technical Customer Service - Cubes Asia Co., Ltd.

Technical Customer Service

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 18/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Cubes Asia Co., Ltd.
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
18/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Tư Vấn Bán Hàng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Sarimi Building, Nguyễn Cơ Thạch, An Lợi Đông, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
1. Sarimi Building, Nguyễn Cơ Thạch, An Lợi Đông, Quận 2, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

* Company introduces:

Cubes Asia is the leading importer and distributor of coffee machines and related equipment in Vietnam.

With a young and enthusiastic team, we have built up a large customer base including major coffee chains.

Our 10-year market experience and good technical support make us a trusted coffee solutions provider.

To strengthen and reinforce our Technical Service team by adding an inspired individual, we are looking for someone with technical knowledge and administrative talent.

* Job description:

• Thiết lập Hệ thống Theo dõi Dịch vụ (phối hợp với người tạo CRM)

Set up Services Tracking System (in co-operating with CRM creator)

• Theo dõi lịch lắp đặt và hậu mãi

Follow up the installation and after sales service schedule

• Là điều phối viên chính của dịch vụ khách hàng (xử lý khiếu nại và khắc phục sự cố)

Act as the main co-ordinator of customer service (handle complaints and troubleshoot problems)

• Trả lời các thắc mắc và câu hỏi của khách hàng qua điện thoại hoặc email / trò chuyện

Answer customer's inquiries and questions via phone or email /chat

• Làm việc chặt chẽ với đội ngũ Bán hàng và Kỹ thuật để hỗ trợ các sáng kiến khi cần thiết

Closely work with Sales and Technical Team to support the initiatives as and when necessary

• Hiểu được nhu cầu của khách hàng và đề xuất các giải pháp thích hợp, cho phép khách hàng tận hưởng các sản phẩm và dịch vụ

Understand customer needs and recommend appropriate solutions, enabling customers to enjoy products and services

• Cung cấp dịch vụ toàn diện và chuyên nghiệp cho khách hàng, tìm kiếm, duy trì và phát triển mối quan hệ

Provide comprehensive and professional services to customers, working to acquire, retain and develop relationships

* Nhiệm vụ hỗ trợ / Supporting tasks:

• Hỗ trợ Nhân viên Kinh doanh trong các công việc hành chính về nhà phân phối

Support Sales in Dealers Administration tasks

• Thiết lập lịch đào tạo cho nhà phân phối hàng quý

Set up Dealer training quarterly

• Hỗ trợ trung tâm đào tạo Barista của công ty

Support Barista training center

• Hỗ trợ phòng marketing về thông tin sản phẩm

Support marketing on product information

Yêu cầu công việc:

• Preferably a woman around 30 years old with a technical background

• Qualification: University/College degree.

• Good communication in English

• Ability to work independently and in a team.

• Honest, dynamic, self-motivated, responsible, eager to learn, and committed for the long term.

• Careful, hard-working, friendly, honest, highly responsible in work

Quyền lợi được hưởng:

13th salary + yearly bonus + quarterly bonus + monthly bonus
Additional healthcare insurance (PVI) after 6 months working
14 paid leave days: 12 annual leave and 02 sick leave day.
Travelling with the whole company annually and many other attractive benefits
Join SI, HI full salary

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code