Việc làm Sales Operation Specialist - BETRIMEX

Sales Operation Specialist

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 04/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công ty Cổ phần Xuất Nhập Khẩu Bến Tre
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
04/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Tư Vấn Bán Hàng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
63 Cao Thắng, Phường Bàn cờ
1. 63 Cao Thắng, Phường Bàn cờ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Summary: Sales Operation Specialist is essential role for managing and ensuring the contract/ order, logistics and documentation necessary for the shipping of goods smoothly with excellent service to customers, to ensure our organization reaches the sales goals each year.

1/ Sales operation:

  • Handle singed contract, purchase order from Business Development Department.
  • Monitor shipment progress, logistics, tracking and reporting any delays or changes to the customer, ensure timely delivery and service.
  • Communicate with other divisions/ departments: Supply Chain, Manufacturing, Quality Management, Logistics, etc… to ensure smooth export operations.
  • Maintain accurate records of forecast, shipments, inventory, and transactions.
  • Provide excellent customer service to ensure customer satisfaction and repeat business.
  • Perform other duties as assigned.

2/ Internal Operation:

  • Identify opportunities for cost savings and process improvements in sales operations.
  • Generate reports on export activity as needed.
  • Keep accurate records of all transactions and maintain an organized filing system.
  • Perform other duties as assigned.

Yêu cầu công việc:

1.Education: Bachelor’s Degree of Economics, Business, International Trade or related field.

2.Experience:

  • Experience in export field, preferably food and beverage sectors.
  • Experience in a Sales Operations or similar role.

3. Knowledge, Skills, Abilities:

  • 2+ years of experience.
  • Fluent in English.
  • Strong understanding of the sales process.
  • Good communication skills, convey information clearly and precisely.
  • Analytical skills to interpret sales data to make suggestions on how to improve the sales process.
  • Problem solving skills.
  • Organization and system skills, but enough flexibility to ensure excellent customer service.
  • Experience working with different teams and departments to streamline onboarding and reporting.

Quyền lợi được hưởng:

  • 100% salary during probation period
  • 13 paid annual leave days + paid birthday leave
  • Participation in social insurance from probation period
  • Group life/health insurance from official employment date
  • Lunch allowance and 13th-month salary
  • Working in a structured, professional, and compliance-focused environment

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

 Công ty Cổ phần Xuất Nhập Khẩu Bến Tre
 Công ty Cổ phần Xuất Nhập Khẩu Bến Tre
Công ty Cổ phần Xuất Nhập Khẩu Bến Tre
Lĩnh vực: Kinh doanh, Bán hàng, Sản xuất/Vận hành sản xuất, Thực phẩm/DV ăn uống
Địa chỉ: Lô K - CCN Phong Nẫm, xã Phong Nẫm, huyện Giồng Trôm, Bến Tre
banner-jobsgo

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code