Tải app JobsGO

Purchasing Officer/Nhân Viên Mua Hàng

  • Hết hạn trong 7 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    05/04/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

    Việc làm Kiên Giang Việc làm Phú Quốc

    Mô tả công việc

    GENERAL MISSION

    • To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available priceand quality.

    • To ensure the implementation of purchasing policies and procedures.

    RESPONSIBILITIES AND MEANS

    • To review purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization,quantity discounts, and purchasing budgets.

    • To assist any Department in the hotel in formulating their material requirements and to usecompetitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.

    • To engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve costsavings without sacrificing quality.

    • To check and manage the current supplier’s list by identifying potential suppliers andconducting vendor visits.

    • To be informed about technological innovations and to review lower cost substitute materialswith all departments.

    • To manage supplier relations for maximum mutual benefits.

    ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES

    • To identify and select suppliers, including order follow up and vendor file management.

    • To deal with Customs and local authorities.

    TECHNICAL RESPONSIBILITIES

    • To oversee and ensure the effective implementation of the tender system so that thecontinuous supply of quality goods and services to the hotel is not compromised.

    • To ensure the timely preparation of purchase orders so that all approved purchase requestscan be ordered and the goods delivered by the suppliers on the date needed.

    • To conduct periodic market surveys in association with the Departments concerned todetermine and/or validate the availability and prices of market goods.

    • To coordinate and liaise with the Head of Department on all matters relating to quality andreliability of delivery with respect to current and potential suppliers.

    • To keep track of all outstanding purchase orders to ensure that goods are delivered on time.

    More details to be discussed during interview

    Yêu cầu công việc

    - Graduated from College/University in Finance/Accounting/Business Administration/Hospitality or related field with similar experiencepreferably in international 4-5 star hotels/resorts.

    - Working English level

    - Customer Service oriented mind

    - Good organizational & multitasking abilities

    - Problem solving

    - Teamwork spirit

    Quyền lợi được hưởng

    - 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.

    - Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế

    - Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

    Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.

    - Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

    Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )

    - Uniform / Đồng phục

    - Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

    Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.

    - Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily

    Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.

    - Telephone allowance ( depend on positions)

    - Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )

    - On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc

    - Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm

    - Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật

    - Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI

    - Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm

    - International working environment with many Expatriates

    Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.

    - Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

    Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.

    - Special discount with Accor property after 06 months of employment

    - Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc

    - Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

    - Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.

    At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

    - Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ

    In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

    Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.

    ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

    ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI

    Pullman Phu Quoc Beach Resort
    Mời bạn đến làm việc ở

    Pullman Phu Quoc Beach Resort

    Kinh doanh

    Group 6, Ban Quy hamlet, Duong Bao area, Duong To commune, 92509 Phu Quoc island

    Global nomads seek destinations that are as distinctive and open-minded as they are. That’s why they’re drawn to The Pullman Phu Quoc Beach Resort. This flagship resort by Pullman,... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume