Tải app JobsGO

Project Coordinator Cum Administrative Assistant

  • Hết hạn trong 29 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    27/06/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Hà Nội

    ⇒ Anna Building, Quang Trung Software City, Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Quận 12

    ⇒ Bình Dương

    ⇒ Cần Thơ

    ⇒ Đồng Nai

    ⇒ Hải Phòng

    Việc làm Hà Nội Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 12 Việc làm Bình Dương Việc làm Cần Thơ Việc làm Đồng Nai Việc làm Hải Phòng

    Mô tả công việc

    Sales Management

    • Check order receiving channels
    • Create and update project status on Odoo
    • Send quotes according to customer requests and track quote results with customers
    • Participate in meetings and support customers with issues related to quotes and services.
    • Work with Project team on delivery deadlines/schedules, delivery items and timely updates to customers.
    • Monitor and set sales forecasts & monthly revenue targets.
    • Prepare monthly revenue reports & submit revenue reports to receivables accountant and BOD on time
    • Explain transaction details to the receivables accounting department
    • Support the receivables accounting department when there are related incidents
    • Prepare sales documents for exhibitions

    Project Management

    • Determine customer needs & contact the project manager/team leader in charge to handle customer requests
    • Meeting/Contacting customers to clarify project requirements and update project progress
    • Monitor delivery schedules/deadlines and delivery items committed to customers
    • Verify committed delivery content with Project team before delivery & proceed delivery
    • Monitor & create production performance report

    Purchasing

    • Receive purchase request from PM
    • Prepare purchase request documents
    • Track purchase request status
    • Keep track of sales documents
    • Prepare payment documents

    Office Coordination

    • Receive requests from PM and send requests to relevant departments
    • Track request status Assistant to PM & Legal Representative

    Yêu cầu công việc

    • At least 1 year of experience in a similar position
    • Fluent in English
    • Experience in Project Management is a plus
    • Proficient in Microsoft Office, especially Excel

    Quyền lợi được hưởng

    • Participation in social insurance with 100% base salary
    • Health care 24/7 insurance
    • Company trip, team building
    • Internal activities and clubs (year-end party, sports day, men's/women's football club, ...)
    • Benefits from the Union (gift for Tet holidays, birthdays, weddings, childbirth, ...)
    • International working environment
    Công nghệ thông tin

    3rd Floor, ANNA Building Quang Trung Software City Tan Chanh Hiep Ward, Dist. 12, HCMC, VN

    >500 nhân viên

    The Saigon IT Partner Co.,Ltd. was founded in July 2006.
    Our core competence aims at services including the computer-aided designs, construction, calculation, visualization and ot... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume