HER Skincare & Spa
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Quốc Tế Yue Lin
Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Xây Dựng Và Nội Thất Hoàng Gia
Công Ty Cổ Phần Hội Chợ Và Xúc Tiến Thương Mại
Viện Nghiên Cứu Và Hỗ Trợ Giáo Dục Nghề Nghiệp
Công ty Cổ phần Công nghệ Giáo dục KiddiHub
Công Ty TNHH Saint Honore Đầu Tư Và Thương Mại
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ và Đầu Tư Intech
Vietnam Bespoke Shop
JOB SUMMARY/PURPOSE
The Prestige Marketing Intern primarily earns learning take-away from supporting Prestige event operations and CRM data analysis as well as customer services. It will contribute to realize the end goal of delivering Prestige brand experiences to targeted customers (VIC including HNWIs) to recruit, upgrade and retain them, while building and maintaining strong relationships with VICs.
CORE RESPONSIBILITIES
1. Prestige event operations:
• Assist in execution: monitoring events, venue, design, guest list, scripts etc., in close
collaboration with event agencies
• Assist to ensure smooth and on-brand VIC experiences during events (on-site
management)
• Produce report for post event evaluation and improvement areas (if applicable)
• Together with Private Client Manager (PCM), assist to support the organization of VIP
events for CP’s private customers
• Accompany Head of Prestige and/or PCMs in prestige events (brand events,
sponsorship/partnership events, other luxury brands events etc.) to act as Pernod
Ricard contact point and collect VIC database
2. CRM data analysis & customer service:
• Assist in executing Le Cercle’s related scopes:
a. Benefits for VIC after purchase: delivery of flowers & cards, home service etc.
based on purchase drivers to retain VIC and get new leads through VIC referral
b. Production of gifts (holiday, customer appreciation gifts) and Le Cercle’s identity
kits
c. Customer care (feedback and complaints collection, gift delivery, etc..) and
document them for future insights
3. Back-office intelligence:
• Assist to produce reports on luxury consumption trends, competitor activities, and VIC
preferences to continuously evolve engagement strategies
• College / bachelor’s degree in Business, Economics, Marketing, or equivalent
• Experience in organizing events and/or CRM for luxury brand portfolio or hospitality or multinational companies is preferable
• Tech savvy with good command of MS Office especially Excel and PowerPoint
• Understanding of D2VIP/ HNWI environment
• English language fluency
PERSONAL AND BEHAVIORAL ATTRIBUTES
• Team player, collaborator, with adaptive mindset & communication skills
• Attention to details, organized and structured
• Possess strong client service mindset
• Proactive, positive, energetic, with strong social networking ability and outgoing personality
• Curious nature, with wide general knowledge
• Empathetic, responsible, and respectful, with a strong sense of ethics
• Accountable and dependable
Competitive Salary Package
Premium Health Insurance for employee and family member
Dynamic and Fast Growing Company
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công ty Cổ phần Công nghệ Giáo dục KiddiHub
Công Ty TNHH Saint Honore Đầu Tư Và Thương Mại
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ và Đầu Tư Intech
Vietnam Bespoke Shop
HER Skincare & Spa
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Quốc Tế Yue Lin
Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Xây Dựng Và Nội Thất Hoàng Gia
Công Ty Cổ Phần Hội Chợ Và Xúc Tiến Thương Mại
Viện Nghiên Cứu Và Hỗ Trợ Giáo Dục Nghề Nghiệp