Performance Analyst (Service Data Analyst)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 31/08/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công ty TNHH Onpoint
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
31/07/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
27B Nguyễn Đình Chiểu, Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh
1. 27B Nguyễn Đình Chiểu, Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

- Planning and forecasting traffic, CR (Conversion rate), and other key performance indicators (KPIs).

- Setting monthly, weekly, and daily sales targets.

- Monitoring actual vs. target performance review (daily & month-to-date).

- Assisting the Head Business Officer on key business decisions through analyses on ad-hoc basis.

- Driving important processes throughout the Campaign & Merchandise team to ensure deadlines.

- Weekly/ monthly/ quarterly report control, building report template.

- Training/ support internal team in terms of data validation, checking the accuracy.

- P&L & cost controller.

Yêu cầu công việc:

1. Education background requirements:

- Bachelor at relevant experience.

2. Experience/Industry requirements:

- Goal better, data-driven, can-do attitude, open and supportive mindset.

- Very strong knowledge of Excel (experience in financial modelling preferred).

- Very good command of English.

- Ability to work under pressure and meet tight deadlines.

- Ability to communicate complex problems effectively.

- Understand about marketing metrics & data.

- Ability to use excel and SQL to extract, analyze data and prepare reports.

- Understand about ecommerce platform.

3. Competency requirements:

- Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.

- Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.

- Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.

- Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.

Benefits

- Salary: Negotiable

- Phone allowances

- Full salary in probation

- Tet, performance bonus

- Premium Health Insurance

- Full insurance package

- 15 Annual Leave + 3 Sick Leave

- Work from home: 1 day/week

- Laptop provided

Quyền lợi được hưởng:

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code