Việc làm Nhân Viên Hành Chính Tiếng Anh Tốt - Admin Staff - Julie Sandlau Việt Nam

Nhân Viên Hành Chính Tiếng Anh Tốt - Admin Staff

  • salary Mức lương: 13 - 15 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 11/10/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
Công ty TNHH Julie Sandlau Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
11/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
2 - 5 năm
Số lượng tuyển:
1
Yêu cầu ngôn ngữ:
Tiếng Anh
Yêu cầu độ tuổi:
24-30
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 7 (08:00 - 17:00)
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Km 9 Đại Lộ Thăng Long, An Khánh, Hoài Đức, Hà Nội
1. Km 9 Đại Lộ Thăng Long, An Khánh, Hoài Đức, Hà Nội
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Administration:

- Manager suppliers and handle monthly payments:

+ Car suppliers: Arrange daily transportation;

+ Stationery suppliers: Order office supplies;

+ Catering suppliers: Order daily meals;

+ Drinking water suppliers: Order drinking water;

+ Printer & photocopier suppliers: Notify for toner/ ink replacement;

+ Security service suppliers: Supervise security control procedures at the company;

+ Utility service suppliers (electricity, water, telecommunications, postal services);

+ Uniform suppliers: Order uniforms, shoes and process payments by schedule/ period;

- Manage office assets and equipment.

- Manage cleaning staff and order cleaning supplies monthly.

- Answer phone calls and transfer to relevant departments.

- Organize events: Company trip, Year-end party, ETC.

- Prepare meeting minutes when the Trade Union works with the company: Periodic dialogue, Agreements on employee benefits.

- Manage admin regulations, procedures, and forms.

Support foreigners:

- Make Payment Request for monthly foreigner's expenses.

- Apply all needed dossiers to make Visa, Work Permit, Residence Card, ETC. for foreigners (and family) and employees who travel for business purposes.

- Manage and make payment for expat apartment rental & utilities if any.

- Reserve hotel, restaurant, flights, ETC.

- Follow-up services for expats such as sim-card, taxi, school, bank account, insurance, delivery ETC.

- Take care of company foreign visitors in terms of transportation, airport pick-up drop off, refreshments, lunch, ETC.

- Translate company documents upon requests.

- Book air ticket, hotel, issue business decision and claim business fee for GD and any employees who travel for business purposes.

Perform other tasks as assigned by the Head of Department and General Director.

Yêu cầu công việc:

Knowledge:

- BA degree, priority major in English;

- At least 2 years experience at the same position;

Skill:

- Master in using MS, proficient in English communication;

- Communication skill, time management skill;

- Work with details, carefully;

Attitude:

- Honest, hard-working, work under pressure;

- Willing to learn new things.

Quyền lợi được hưởng:

- Salary: 13-15M
- 13th month salary, Year-end party, Summer tour
- Holiday, New Year, Seniority bonus
- 24/07 Health Insurance
- Free lunch provided
- Social insurance on 100% salary
- House renting allowance 600.000/ month (if any)

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code