Việc làm Nhân Viên Cskh Vip Thông Thạo Tiếng Trung/Nhật/Hàn - CTY TNHH MTV KHÁCH SẠN QUỐC TẾ BÌNH MINH

Nhân Viên Cskh Vip Thông Thạo Tiếng Trung/Nhật/Hàn

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 05/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
CTY TNHH MTV KHÁCH SẠN QUỐC TẾ BÌNH MINH
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
05/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 3 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Biên/Phiên Dịch
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
1. 148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Jupiter Việt Nam

Sales Admin (Tiếng Trung) - HCM & Bắc Ninh

Công Ty TNHH Jupiter Việt Nam

Hồ Chí Minh,... 14 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Nhân Viên CSKH Dịch Vụ Vận Chuyển Sàn Tmđt

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Quốc Tế Cosan

Chăm Sóc Khách Hàng Mỹ Phẩm - Lương Up To 15M/Tháng

Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Quốc Tế Cosan

Hồ Chí Minh 9 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Tổng Đài Viên Chăm Sóc Khách Hàng Sàn Thương Mại Điện Tử _ Thuần CSKH _ Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Good Review Service

Nhân Viên Customer Support / Chăm Sóc Khách Hàng Ca Đêm Thu Nhập Từ 9TR - 30TR - Có Lương Ứng

Công Ty TNHH Good Review Service

Hồ Chí Minh 9 - 30 triệu VNĐ
Westcoast International Healthcare Group

Senior Customer Service

Westcoast International Healthcare Group

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Nha Khoa Xinh

Nhân Viên Lễ Tân Nha Khoa - Biết Tiếng Anh

Công Ty TNHH Nha Khoa Xinh

Hồ Chí Minh 7 - 10 triệu VNĐ
Ngân Hàng Quốc Tế Việt Nam ( VIB )

Quản Lý Khách Hàng Cá Nhân - Mảng Thế Chấp (Có Kinh Nghiệm Lĩnh Vực Tín Dụng Ngân Hàng)

Ngân Hàng Quốc Tế Việt Nam ( VIB )

Hồ Chí Minh 12 - 25 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Tổng Đài Viên Chăm Sóc Khách Hàng Sàn Thương Mại Điện Tử _ Thuần CSKH _ Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ

Marketing Event Executive

Công Ty TNHH Thiết Bị Y Tế - Nha Khoa Việt Mỹ

Hồ Chí Minh 8 - 14 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Job Summary

The VIP Marketing Host is responsible for delivering exceptional service to VIP customers, ensuring they feel valued and well-supported throughout their visit. This role is ideal for those with strong communication skills and a passion for customer service. Fluency in one of the following languages - Chinese, Korean, or Japanese - is required. No prior experience is required - comprehensive training will be provided. The position offers a dynamic, guest-facing environment and the opportunity to grow within a premium service team.

Experience in the e-gaming industry is not required - we welcome individuals who demonstrate a professional service mindset and a strong commitment to delivering exceptional customer service. Comprehensive training will be provided to help you thrive and grow within our company’s standards of excellence. If you enjoy connecting with people and working in a dynamic team environment, this could be the perfect opportunity for you!

Key Responsibilities

- Deliver warm and professional greetings and farewells to VIP guests, using their names and membership numbers.

- Communicate politely and professionally with all guests.

- Follow up with VIP customers after their departure.

- Handle bookings for transportation, accommodation, and personalized services accurately.

- Provide F&B and other services based on VIP guests’ preferences.

- Monitor and record VIP guests’ rewards and transactions with precision.

- Ensure a clear and detailed handover to the next shift, including unresolved issues, customer preferences, and important updates.

- Report all customer issues and complaints promptly to supervisors.

- Submit daily reports on VIP activities, preferences, and special cases.

Yêu cầu công việc:

Requirements

·Education:

· High School Diploma with at least 3-year experience in hospitality industry or College Diploma

·Experience:

- Having working experience at hospitality industry is a plus.

·Other Prerequisites:

- Candidates must be fluent in one of the following languages: Chinese HSK5 / Korean Topik 5 / or Japanese N2.

- Basic English communication skill.

- Shift work: one shift will be fixed for one week, then rotated (Shift A: 6 AM – 2 PM, Shift B: 2 PM – 10 PM, Shift C: 10 PM – 6 AM).

- Applications must be submitted in English.

Salary

Negotiation

Benefits

1. Attractive and competitive salary compared to other service industries, details discussed during the interview.

2. Annual salary increase.

3. 13th-month salary bonus.

4. Revenue bonuses.

5. Holiday bonuses (5 times/year).

6. Performance bonuses: twice a year.

7. Monthly language proficiency bonus: $50–$400.

8. “Employee of the Week/Month/Year” awards.

9. Birthday cash and gifts.

10. Tips.

11. Meal allowance during working shifts.

12. Parking allowance.

13. Length of service rewards.

14. Uniforms provided with laundry service.

15. Full participation in social, health, and unemployment insurance.

16. Premium health insurance.

17. Dynamic, modern working environment with 100% foreign customers.

18. Full professional training provided.

19. Clear career advancement opportunities.

20. Opportunities for overseas travel.

Quyền lợi được hưởng:

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code