Việc làm Market Research (HCM) - Manpower Việt Nam

Market Research (HCM)

  • salary Mức lương: 80 - 85 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 10/10/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công ty TNHH Manpower Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
10/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
5 - 7 năm
Số lượng tuyển:
2
Yêu cầu ngôn ngữ:
Tiếng Anh
Yêu cầu giới tính:
N/A
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 6 (08:30 - 17:30)
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
39 Lê Duẩn, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh
1. 39 Lê Duẩn, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Job Family Description

  • Influence systematic brand/franchise decision making by developing and implement
    implementing appropriate market research plan, timeline, and budget in a compliant
    manner
  • Effectively partner with multiple internal stakeholders to understand business issues
    and design appropriate market research and develop actionable insights
  • Leverage relevant insights, including primary research, secondary data, competitive
    intelligence, syndicated reports and databases to present a wholistic view of business
    situation and performance

Key Responsibilities

  • Collaborates proactively with extended marketing team to understand and address key
    business decisions including strategy development, forecast assumptions, execution
    choices and performance measurement
  • Develops and implements market research plan, timeline, and budget in a compliant
    manner in collaboration with marketing teams and other stakeholders as aligned to
    business & strategic priorities
  • Engage with external market research agencies to ensure appropriate methodologies
    are incorporated, Including the use of innovative approaches and integration with
    secondary data as appropriate
  • Leverages relevant insights, including primary research, secondary data, syndicated
    reports and databases, and integrates these into a compelling story to guide business
    decisions
  • Identifies specific metrics and mechanisms to measure benefits and plans to activate
    these mechanisms at the required time. Monitors benefits against what was predicted
    in the business case. (KPI tracking and management)
  • Sometimes specific roles include incremental skills within market-specific domains
    (oncology, vaccine, etc.)

Yêu cầu công việc:

  • From 7 years of experience in market research in pharmaceutical or consumer health
    categories.
  • Fluent in English
  • Have experience in researching for regional projects covering multiple markets is a plus
  • Skill in stakeholder management and project management
  • Graduated with bachelor's degree

Quyền lợi được hưởng:

  • Attractive salary package
  • 13th salary
  • Phone allowance
  • 15 Annual leave days
  • Annual health check & Medical insurance
  • 100% Social Insurance
  • Holiday gifts

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code