Việc làm Korean Service Staff - Sr Staff - Công Ty TNHH Lotte Property & Development Việt Nam

Korean Service Staff - Sr Staff

  • salary Mức lương: 11 - 23 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 11/12/2025
  • place Địa điểm: Hà Nội
Công Ty TNHH Lotte Property & Development Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
10/11/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
<P>13F,Lotte Center Hanoi, 54 Lieu Giai Street, Cong Vi Ward, Ba Dinh District, Ha Noi, Viet Nam</P> , Hà Nội
1. <p>13F,Lotte Center Hanoi, 54 Lieu Giai street, Cong Vi Ward, Ba Dinh District, Ha Noi, Viet Nam</p>

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Nhân Viên Kinh Doanh Lương 16 - 23 Triệu (Tiếng Hàn - Hai Bà Trưng, Hn) [26736]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hà Nội 16 - 23 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Nhà Hàng Góc Quê

Lễ Tân Nhà Hàng

Công Ty Cổ Phần Nhà Hàng Góc Quê

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
Khách Sạn The Ann Hà Nội

Nhân Viên Lễ Tân

Khách Sạn The Ann Hà Nội

Hà Nội 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Sales Manager(Korean Nationality - Fluent English - Korean international Logistics/Forwarder) ~ 2500 - 3500 USD Gross [27065 - Cau Giay, Hanoi]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hà Nội Đến 20 triệu VNĐ
Công ty cổ phần tập đoàn đầu tư xây dựng và du lịch Bảo Sơn

Nhân Viên Lễ Tân

Công ty cổ phần tập đoàn đầu tư xây dựng và du lịch Bảo Sơn

Hà Nội 11 - 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Và Dịch Vụ An Ninh Ht

Phó Phòng Nghiệp Vụ (Bảo Vệ) - Đi Làm Ngay

Công Ty Cổ Phần Thương Mại Và Dịch Vụ An Ninh Ht

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Viettel Post Tại Hoài Đức, Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
Tập đoàn Khách Sạn A25

Nhân Viên Lễ Tân

Tập đoàn Khách Sạn A25

Hà Nội 10 - 24 triệu VNĐ
Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.

Nhân Viên Quầy Thông Tin [Aeon Mall Long Biên]

Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.

Hà Nội Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Trực Đường Dây Nóng Mb Bank/ Được Đào Tạo Từ Đầu [D10]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Một Thành Viên Mailisa

Nhân Viên Y Tá - Điều Dưỡng Toàn Quốc Thu Nhập 15-30 Triệu

Công Ty TNHH Một Thành Viên Mailisa

Lâm Đồng,... Đến 30 triệu VNĐ
Đại Lâm Mộc Group

Nhân Viên Lễ Tân Nhà Hàng Trung Hoa

Đại Lâm Mộc Group

Hà Nội 12 - 14 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

I. JOB OBJECTIVE

Ensuring customer comfortable stay and high level of satisfaction at the Serviced Residence


II. JOB SUMMARY

Being in charge of operational tasks to providing smooth and good services for tenants.


III. RESPONSIBILITIES

* Customer Service

• Receiving and process to the team in charge related to customer complaints. (Correspond with customers, support customers to resolve daily complaints; Coordinate with other departments to support customer-related services)

• CS Managing (Manage and update the services being provided at SR (breakfast, shuttle bus, golf, birthday gifts...; Organize events for SR customers and events related to SR services)


* Sales Support

• Waiting list managing (Manage 3-bed room booking list and sell rooms when available; Update 3 bed room waiting for new customers and contact potential customer when room available; Sale reciprocal support for business customer clusters such as Samsung, LG... or Korean customers with rental needs)

• Sales support (Support short-term booking; Support tenants in adjusting contracts or other requests when contract adjustments are needed)


* Report Management

- Updating daily, monthly report (Weekly updating for job list report including all team of MKT. Summary each team data and support to translating into Korean language and updating report to PPT file. Revenue daily report to BOD)

- Report managing (Make detailed reports on SR services, reports related to customers; Make other reports as directed by superior; Support to compile general reports of the year when required such as budget, adjusted revenue plan or other types of reports; Preparing and making project reports for SR under request and instruction of Team leader)


* Other

- Translation (Support translation or service management when requesting support from Team leader or other managers)


Yêu cầu công việc:

• Communication skills;

• Listening skills, to understand exactly what customers require;

• Problem-solving skills;

• Confidence, patience, politeness, tact and diplomacy, when dealing with difficult situations;

• Creative thinking, to be able to come up with new ideas to improve customer service standards;

• An ability to work well under pressure;

• University degree or higher;

• Good communication and written in English. Good at Korean is a plus;

• Good at MS Office;

• Having experience in customer service or similar job is a priority;

• Appearance: attractive/ standard;


Quyền lợi được hưởng:

Parking Allowance, Meal Allowance
Sufficient Insurance: Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance, Bao Viet 24h Insurance (100% paid by company)
Competitive salary, enjoy the benefit and welfare for employees of Lotte Coralis Vietnam: annual leave, gifts for holidays


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code