Công Ty Cổ Phần Địa Ốc Tera
Công Ty Cổ Phần SSQC
Công Ty CP Bất Động Sản Sic Land
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bizman
Công Ty Cổ Phần Địa Ốc Tera
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Onionan
Công Ty TNHH Ochigo Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Hai Bốn Bảy
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Kết Giao Phát Triển Quốc Tế (IDECO)
Công TY TNHH TM DV Đông Đô
Sales Operations Supervision (40%)
• Supervise sales activities within the assigned area to ensure sales targets, sales indicators, EOE (main shelf/off shelf ratio, visibility, price communication), and inventory at sales points are met.
• Coordinate with Planning and related departments (TMK, CS, etc.) to ensure clear implementation of consumer activities, promotional programs, and handle arising issues.
• Monitor the progress of company activities and programs at the supermarket group in the responsible area.
• Regularly compile and promptly, accurately, and fully feedback information from the team about competitors, market conditions, and propose timely actions for the team to execute.
• Actively seek and identify opportunities with a "Strive to Win" spirit to enhance product competitiveness, develop market share/volume for products/brands.
Customer Management (30%)
• Execute sales routes and customer visits as per regulations (distribution, delivery, pricing, display, and sales promotion plans).
• Evaluate the level and ability to handle issues from customers.
• Maintain relationships with customers (management, decision-makers) and build new customer relationships within the chain in the responsible area.
• Proactively think, act beyond expectations, and objectively assess situations before making judgments, decisions, and keeping the customer at the center.
Team Management & Development (30%)
• Manage and supervise the Merchandiser team to complete company-set targets.
• Guide and manage the Merchandiser team to fully execute company activities and programs in the responsible area.
• Ensure team members comply with company policies (including sales route discipline, iSTAR standards, and safety).
• Actively communicate full content and policies to the team.
• Motivate and guide the team through field coaching – coaching effectiveness.
Qualifications:
• Bachelor’s degree, preferably in business or marketing.
Experience/Skills Required:
• Experience in Modern Off Trade within FMCG companies.
• Strong problem-solving, strategic thinking, and initiative.
• Excellent planning and communication skills.
• Advanced proficiency in MS Word, Excel, PowerPoint, and Pivot.
• Expertise in customer business analysis/management, program execution management, and
direct sales.
• Strong interpersonal skills.
18 ngày phép
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Ochigo Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Hai Bốn Bảy
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Kết Giao Phát Triển Quốc Tế (IDECO)
Công TY TNHH TM DV Đông Đô
Công Ty Cổ Phần Địa Ốc Tera
Công Ty Cổ Phần SSQC
Công Ty CP Bất Động Sản Sic Land
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bizman
Công Ty Cổ Phần Địa Ốc Tera
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Onionan