It Staff (System/ Network Administrator Or Helpdesk Technician)

DP Systems Electronic Mechanical Technology Vietnam Co., Ltd
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
29/07/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
IT Phần Cứng
Địa điểm làm việc:
Hà Nội, Bình Dương
1. Công Ty TNHH DP SYSTEMS ELECTRONIC MECHANICAL TECHNOLOGY VIệT NAM
2. Bình Dương
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Job Deion 2: Helpdesk Technician

Key Responsibilities:

• Provide technical support for hardware and software issues.

• Troubleshoot and resolve issues with Windows and Linux operating systems.

• Address power and network-related problems.

• Maintain and repair computer hardware and peripherals.

• Assist users with IT-related queries and provide excellent customer service.

• Document and track issues and resolutions in a ticketing system.

• Pulling network cables, connecting lines of technology devices

• Disassemble and assemble IT- related devices

• Collaborate with team members to ensure efficient operation of the IT department.

• Participate in team meetings and contribute to continuous improvement initiatives.

• Solve problems with DNC and MES stations in a manufacturing environment.

Required Skills and Qualifications:

• Strong knowledge of Windows and Linux operating systems.

• Proficiency in troubleshooting hardware and software issues.

• Experience with network troubleshooting and power management.

• Excellent customer service and communication skills.

• Ability to work both independently and as part of a team.

• Strong organizational and time management skills.

• Patience and the ability to remain calm under pressure.

• Experience with IT ticketing systems is a plus.

Yêu cầu công việc:

  • Education level:College degree or higher, major related to IT
  • Technical Proficiency:Candidates must possess top-tier technical skills relevant to their roles.
  • Team Collaboration:The ability to work effectively within a team environment is essential.
  • Communication Skills:

+.System/Network Administrator: Good English communication skills, strong written English communication skills are necessary to ensure clear and effective interactions.

+. Helpdesk: Able to communicate in English, strong written English communication skills are necessary to ensure clear and effective interactions.

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code