Tải app JobsGO

IT Engineer (IT Help Desk/IT Support)

  • Hết hạn trong 20 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    3 - 5 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    12/08/2024

    JobsGo

    Số lượng tuyển

    Không giới hạn

    JobsGo

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh
    JobsGo

    Yêu cầu độ tuổi

    25 - 40

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    Nam

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    Tòa Nhà Flemington, lầu 9, 184 Lê Đại Hành Q11, Tphcm , Đường Số 3 VSIP II, Hòa Phú, Thủ Dầu Một, Bình Dương

    JobsGo

    Ngành nghề

    JobsGo

    Kĩ năng

    Mô tả công việc

    Main purpose:

    - Provides technical support onsite to Thakral One’s customer.

    Time working & working location:

    - Time working: Mon - Fri: 09.00 am to 06.00 pm

    - Working 3 days/week in Binh Duong plant, and 2 days/week in HCM Head Office

    - Binh Duong Plant:27 Street No.3, VSIP II, Hoa Phu Ward, Thu Dau Mot City, Binh Duong

    - HCM Head Office: Flemington Tower, 9thFloor, 182 Le Dai Hanh St., Ward 15, Dist. 11, HCMC

    - Shuttle bus provided: Departing from HCM Head Office at around 07.00 am

    Essential Duties and Responsibilities:

    - Scope of work: 30% helpdesk + 70% admin and vendor coordinator.

    - Be responsible for handling the first level of supporting or troubleshooting.

    ·1. ISP --> Internet issue (each of offices)

    ·2. CCTV --> Contact vendor for onsite or online

    ·3. Printer, Photocopy, scanner machine; Tivi, Projector; Cisco phone

    ·4. IT purchasing: New computer, computer repair; Adapter, mouse, keyboard ordering

    ·5. IT service desk: Password reset; OneDrive issue; MS Team; Application issue (Axapta; K4; WABS; HR Payroll;BPM workfows)

    ·6: New laptop setup; ADC domain join; MS O365 license assign. etc..

    ·7. IT Budget: PO and Payment Voucher; Capex and payment submit;

    ·8. IT fixed asset

    - Other duties may be assigned as required.

    Yêu cầu công việc

    Requirements:

    ·Be certified or holding the “certificate of completion” for one of the following certifications: MSCA or CCNA

    ·At least 03-year experience as IT support or IT helpdesk

    ·Able to communicate in English at intermediate level

    Quyền lợi được hưởng

    Benefits:

    - Salary: negotiable upon suitability

    - 13th month/bonus etc depending on performance of the Company and the individual staff

    - SI Contribution subject to Vietnam Labor Code

    - Free uniforms provided.

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume