Việc làm Host Livestream Management Executive - ONPOINT

Host Livestream Management Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 09/10/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công ty TNHH Onpoint
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
08/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
27B Nguyễn Đình Chiểu, Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh
1. 27B Nguyễn Đình Chiểu, Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

  • Develop (under supervisor of Livestream Manager) & manage end-to-end livestream host campaign including training and sourcing talent/host, arranging talent/host calendar and reporting.
  • Responsible for the operation performance of key factors of livestream and talent/host performance by following team's KPIs.
  • Do analysis & give suggestion to improve livestream and host performance.
  • Work cross functionally with commercial team, standby team, creative team, social & digital team to strengthen talent/host and livestream performance.

Yêu cầu công việc:

1. Education background requirements:

Bachelor at relevant experience.

2. Experience/Industry requirements:

  • Min 1-2 years of experience as talent/host/KOL/Community Executive.
  • Strong talent/host management skills.
  • Have talent/host/KOL databases (micro, mid-tier, macro & mega) and prefer to have a good relationship with talent/host/KOLs/Celebrities.
  • Knowledge of social media especially TikTok.
  • Enthusiast about beauty, fashion, Mom&Baby brands and have a good communication/negotiation skill.
  • Well-known/experience with Tiktokshop, Shopee live, Lazada live, GoStream platforms.

3. Competency requirements:

  • Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
  • Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
  • Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
  • Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.

Benefits

  • Allowances
  • Monthy incentives
  • Work from home 4 days/month
  • Full salary insurance
  • Premium health insurance
  • Flexible check-in/check-out
  • Tet, performance bonus
  • Up to 19 days of leaves
  • Enjoy free coffee and tea
  • Laptop provided

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

Công ty TNHH Onpoint
Công ty TNHH Onpoint
Công ty TNHH Onpoint
Lĩnh vực: Công nghệ thông tin
Địa chỉ: Tầng 4, Tòa nhà AB, 27B Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
JobsGO Banner

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code