Việc làm (Hà Nội Office) - It Specialist - Retail Support - Starbucks

(Hà Nội Office) - It Specialist - Retail Support

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hà Nội
Starbucks Vietnam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
27/06/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Chăm Sóc Khách Hàng
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Hà Nội
1. Hà Nội

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

- Respond to user inquiries via phone, email, chat, or ticketing system.

- Diagnosing and resolving hardware, software, and network issues.

- Install, configure, and maintain computer systems and applications.

- Provide support for Microsoft Office Suite, Windows/Mac OS, and common enterprise applications.

- Manage user accounts, permissions, and access rights in Active Directory and other systems.

- Escalate complex issues to higher-level support or specialized teams.

- Document issues, solutions, and processes in the knowledge base.

- Assist with onboarding and offboarding of employees, including setting up workstations.

- Monitor IT systems and respond to alerts or outages.

- Maintain inventory of IT equipment and software licenses.

- Adherence to relevant corporate IT policies

- Undertaking other tasks assigned by Immediate Supervisor and Upper Supervisor

Yêu cầu công việc:

-University/College Graduate or equivalent, preferably in IT or related technical areas.

-Minimum 2 years’ experience in a helpdesk or technical support role

-Experience in network LAN, WAN, computer software, hardware, Firewall, Windows Server 2003/2008/2012 R2, Active Directory, MS SQL, Microsoft Office Suite, Office 365, antivirus software …

-Experience with ticketing systems (e.g., ServiceNow, Zendesk, Jira) is a plus

-Excellent Troubleshooting and problems solving skills, self-motivation and communication skills.

-Ability to work independently and in a team environment.

-Customer-focused with a positive, helpful attitude.

-Ability to self-train in new technologies

-Basic reading, writing in English

Quyền lợi được hưởng:

- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code