Việc làm Front Office Supervisor/ Giám Sát Lễ Tân - JW Marriott Cam Ranh Bay Resort & Spa

Front Office Supervisor/ Giám Sát Lễ Tân

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Khánh Hòa
JW Marriott Cam Ranh Bay Resort & Spa
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
07/07/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Khánh Hòa
Khánh Hòa
1. Khánh Hòa

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

  • Process all guest check-ins, verifying guest identity, form of payment, assigning room, and activating/issuing room key.
  • Set up accurate accounts for each guest according to their requirements.
  • Enter Marriott Rewards information.
  • Ensure rates match market codes, document exceptions.
  • Secure payment prior to issuing room key, verify/adjust billing. Compile and review daily reports/logs/contingency lists.
  • Complete cashier and closing reports.
  • Supply guests with directions and property information.
  • Accommodate guest requests, contacting appropriate staff if necessary.
  • Follow up to ensure requests have been met.
  • Process all payment types, vouchers, paid-outs, and charges.
  • Balance and drop receipts.
  • Count and secure bank at beginning and end of shift.
  • Obtain manual authorizations and follow all Accounting procedures.
  • Notify Loss Prevention/Security of any guest reports of theft.
  • Assist management in training, evaluating, counseling, motivating and coaching employees; serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process.
  • Develop/maintain positive working relationships; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to employee concerns.
  • Follow company policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications; ensure personal appearance is clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets.
  • Welcome and acknowledge guests; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation.
  • Speak using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette.
  • Ensure adherence to quality standards.
  • Enter and locate information using computers/POS systems.
  • Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Yêu cầu công việc:

  • High school diploma or GED
  • Relevant experience in the same position at 5-star international hotel chain
  • Good command of English
  • Second foreign language is a plus

Quyền lợi được hưởng:

  • 1.5 days off per week
    1.5 ngày nghỉ mỗi tuần
  • Uniforms and duty meals are provided
    Được cung cấp đồng phục & bữa ăn ca
  • Full salary & insurance contribution during probation (following labor law)
    Được hưởng nguyên lương & tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
  • Service charge allowance during pre-opening period
    Trợ cấp phí phục vụ trong giai đoạn tiền khai trương
  • Accommodation is provided for non-local associates
    Hỗ trợ nhà ở cho nhân viên ở xa
  • Training and learning in Marriott International
    Học hỏi và đào tạo chuyên môn tại Tập đoàn Marriott International
  • Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world
    Cơ hội phát triển nghề nghiệp tại tập đoàn khách sạn lớn nhất thế giới

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code